NeonMuffler Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 heisann, jeg er den stolte eier av en BMW e30 318i. jeg er en gutt på 16 som holder på å gjøre den om til en registrert racerbil! planer: 3.5L fra en 535 e36 understell med oppgraderte bremser M3 sideskjørt bakfanger instrumenter seter belter alu inne i bilen frontleppe til frontfangeren det jeg har gjort til nå er: bur. fjerna ALT av interiør. satt på en seidl front. M3 bredding foran og bak. øyelokk. spoiler bak. sparkla og tinna igjen emblem , nøkkelhull og dør lister. har kutta til diamant plater til gulv. fjrna rust, har også sparkla div bulker M3 speil med blinkers nytt racing tanklokk det er det kommer på i farta:) slik så den ut: gulv plater: Buret, litt dårlig bilde men:/ fjærna de gamel rustne skjermene og satt på M3 skjermer:): min custom chrome grill:D: ORG: NYE: den nye fronte, fjerna den nederste del på bilen: fjerna lister og emblem hull: breddinga på plass: kutte plass til større hjul: tanklokket: mine custom design vents: bytter understell: de gamle til venstre og de fra e36 til høyre, de er både større og ventilerte. går fra 4x100 til 5x120: new wheels:D: så langt har jeg kommet:) håper på noen kommentarer:D foreløpig sponses jeg av veng og trollHiFi sponsor ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Gjennomført prosjekt, MEN, jeg personlig er ikke akkurat noen fan av å ta vekk BMW-emblemene. Men det er jo min mening da. Ellers syns jeg dette ser ut til å bli tøft..... Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Imponerende av en 16-åring! Du får sørge for å ikke få den registrert før du har lappen i hånda, ellers er jeg redd den kan friste deg ut i utsettelser rimelig kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ser ut til å bli bra dette! Er vel du som har den tråden på bilforumet med sinnsykt mange svar på? Lykke til videre, og stå på! Gjennomfør planen med 3,5l motor da Så det ikke blir nok en sånn stylingdoning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 takker folkens:) er jeg som har en prosjekt tråd på bilforumet ja, medn over 1010 innlegg, og over 100 000 som har sett på den:D det blir en 3.5L i denne, tro meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ja se her ja neon. nå har du fått prosjektet ut her og. nice saker. får håpe på litt mindre ot her en på BF da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ser lovende ut... hva har du brukt på den til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 jeg sier det samme som på bf.. sinnsykt bra prosjekt.. og håper jeg slepper å bli like forbanna når jeg leser denna tråden her for på bf er 500 av de 1010 innlegga OT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Dette ser bra ut.. Blir spennede å følge utviklingen av prosjektet ditt.. Fortsett å legg inn mange bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Har hørt dette, men er ikke 100% sikker, kanskje noen vet 100% sikkert? -Viss du skal ha skilter, må du vekk med skråbjelken fra buret i dørene. De hindrer rømningsvei og er derfor ikke lov, de må ligge så tett på selve dørkarmen som mulig. Ellers et bra prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 fett prosjekt ja, men de hjulene? håper for guds skyld at du ikke betalte mer enn hva det koster for en helflaske med vikingfjord...men utifra standen såvidt jeg ser tviler jeg på det. få deg fete hjul, brock b1 ellers gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 takker igjen:) håper på mindre OF her ja:D de felgene som er på, skal jeg selvfølgelig ikke bruke. kommer til å bli 17";) IKKE brock felger, fordi det har alle. ang buret, trenger ikke fjerne røra i dørene, siden jeg ikke har bakseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 takker igjen:) håper på mindre OF her ja:D de felgene som er på, skal jeg selvfølgelig ikke bruke. kommer til å bli 17";) IKKE brock felger, fordi det har alle. ang buret, trenger ikke fjerne røra i dørene, siden jeg ikke har bakseter. Hvilken E36 er det du har tatt bremsene fra? Angående hjul. Kjøp noe som tåler juling. O.Z eller BBS. Og drit i at "alle" har dem..Kjøper du deg noen slike hungala bungala felger så må du bare abbonere på nye felger pga kast og dævelskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Imponerende prosjekt du har der, ihvertfall siden du bare er halvparten så gammel som meg, hehe. Fjerning av emblemer er for dem som vil skjule identiteten på bilen sin eller som av andre grunner ikke er stolte av bilmerket de kjører. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller satt på STØRRE emblemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har hørt dette, men er ikke 100% sikker, kanskje noen vet 100% sikkert?-Viss du skal ha skilter, må du vekk med skråbjelken fra buret i dørene. De hindrer rømningsvei og er derfor ikke lov, de må ligge så tett på selve dørkarmen som mulig. Ellers et bra prosjekt! Perkrs har dessverre rett han... Jeg har vært i lange samtaler med Biltilsynet om akkurat dette. Dette er faktisk èn av de FÅ tingene de virkelig er steile på. Buret skal ikke stå i veien for døra. Sånn er det. Det har ingenting å gjøre med om du har bakseter eller ei. Det er heller ikke lov å ha et bur som går ned foran dashbordet (slik som jeg har). Det må gå gjennom dashbordet om du vil ha det godkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå