Kjetil Sømme Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 kult! vi er gærne faktisk.har klistremerke jeg og,og er kraftig inponert over at bilen blei funnet igjen! det er nesten som at man håper på at noen skal sjele bilen min,slik at jeg kan etterlyse den hos the bad boyz på bimmers.no STJÅLET BMW, HVOR????? Åja, falsk alarm. Nåja, da legger jeg meg til å sove igjen (ble vekt av e-postvarslinga faktisk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 bra du er på hugget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hvor er det folk har satt klistre merkene egentlig? tenkte på bakruta?? noen bedre forslag?? jeg kjøpte 2 merker og satte på hver sin side på siderutene bak... jeg kutta ut "www." og har kun "bimmers.no" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Hvor er det folk har satt klistre merkene egentlig? tenkte på bakruta?? noen bedre forslag?? Jeg har satt en på leppa foran, og den andre på støttfangeren bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har satt en på leppa foran Som en bart da liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 har min helt nede i bakruta (da ser jeg den selv rett vei i sladrespeilet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Som en bart da liksom? Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg bare måtte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har ikke fått mitt klistre merke enda "kremt kremt" men hadde tenkt det nederst i bakruta. B.B.B BMW Bad Boyz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Kommer.. det tar litt tid før betalingene blir registrert med navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Som en bart da liksom? hehe lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Mulig det har vært nevnt i den opprinnelige klistremerketråden, men hva med å ta den utgaven som egentlig skal på innsiden av ruta og sette den på frontspoiler/ leppe? Da blir det speilvendt, men det blir rettvendt i speilet til bilen foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 det har jeg gjort på min e34. faktisk en del som har kommentert det som en spenstig plassering av klistremerket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hmm. vil gjerne ha en sånn forsikring, kan jeg sette en sånn på merca mi kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 ...det får du sikkert!...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå