Gå til innhold

Flertall på meningsmåling for første gang siden 2002

bmw_fannrem
 Share

Hvilken regjering vil vi ha?  

44 stemmer

1. 1. Hvilken regjering vil vi ha?

• Ap, Sv og Sp
      8
    • H, krf og V
      3
    • H, krf, V og Frp
      33

Anbefalte innlegg

Fikk selv AP-flyers under viskeren på skolen i dag. Misliker slikt STERKT. Kan ikke fordra søppel under vindusviskerne, spesielt ikke når jeg ikke oppdager det før jeg har satt meg inn. Kaster det som regel rett på bakken, i håp om at skolen reagerer på alt søppelet og tar kontakt med de som sprer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte ord fra en meddaling :wink::)

Forresten så vil vel Sv fjerne karakterene fra skolen også. Det hjelper sikkert på motivasjonen til studentene tenker jeg :roll:

Takk-takk! :D

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg har ikke gravd fram faktene og de sitatene der selv da. Det var komprimert avskrift fra "kåseri"spalten Oss Gutta i nyeste Vi Menn. :roll:

Det å lære burde jo være motivasjon nok, mht jobb senere i livet, men i praksis fungerer det ikke slik. Det er vel p.g.a. alderen skoleelever/studenter er i, at det er andre ting enn lesing og læring som er mer givende i nuet. Men når man i dag har en slik gulrot / pisk (stryk det som ikke passer deg) som karakterene faktisk er, så er det jo håpløst å fjerne disse.

SV er også imot at det stilles karakterkrav til å komme inn på lærerhøyskolene. #-o

Det er kanskje fordi mange lærere stemmer SV, og de er redd for at framtidas lærere (med gode karakterer) er smarte nok til å stemme noe annet! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som så debatten på tirsdag med blant annet Moderniseringsminister Morten Meyer? Det dreide seg om hvorvidt øst-europeere som jobber i Norge skal gå på norsk tariff... Jeg ble skremt over hvordan han lovpriste hvor bra det er at øst-europeere kan jobbe i Norge, for en brøkdel av det en nordmann koster i timen. Og de som har yrker som tømrer, elektriker, murer osv vil få en dårlig framtid hvis høyre får bestemme. Jeg så et intervju med en tysker som stod utenfor sin tidligere arbeidsplass, et slakteri, der hadde han, sammen med mange andre blitt sagt opp til fordel for tsjekkiere som jobber for 1/4 av lønna til en tysker. Sånn kan det bli i Norge også etterhvert hvis høyre får bestemme! Tenk, 15% arbeidsledighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...