bmwdude Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=865024 Synn at det var 2dører for mye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Den må være rimelig nybygd ja, for de fleste bilene fra Automote har jeg jo sett minst en gang eller tre etter veien, men den der var helt ny for meg. Automote har tøffe og gjennomførte biler, men Sivert bygger ikke helt etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Huff! Skal de begynne å ødelegge disse bilene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 ødelegge? synes den var sinnsykt kul jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Ødelegger??? Er det ikke like greit at bmw kommer med heavy styling eller.. Tenk å kjedelig det hadde vært viss alle hadde hatt samme smak!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 to fine farger det der..men passa ikke sammen etter min mening kunne lakkert den i både den sølvgråfarge eller bare den lamborghini-fargen.. lakkeringsmåte minner det mye om E36 coupe`n til Tarjei Christiansen med V8`ern i..men den var blå og sølvgrå..passa litt bedre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 syns alle de stygge klistre merkene ødla bilen... dekal trimming til de grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Var noe rart mellom skjermen og panseret, over blinklyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Lakkeringsmåten tilsvarer Racing Dynamics R 50 Tornado V8 S som ble presentert på IAA 2001: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Gjenomført? ja.. fint? neppe Hilsen orginal politiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 sier som jeg alltid har sagt: automote-sivert bygger uten tvil helt råe bygg! men fortsatt ikke MIN smak have fun, dere som liker slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 ikke etter mitt ønske i det heletatt, også 280 000 da gitt, det hadde jeg værtfall ikke gitt for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Kunne spart seg for "PIMPED" i framruta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Gjenomført? ja.. fint? neppeHilsen orginal politiet Kunne ikke sagt det bedre selv... Som sagt så ser det gjennomført ut, men det er ikke akkurat min smak da. Men men gutter (og jenter) smaken er som baken......DELT. Derfor kan jeg mene èn ting og andre kan ha sine egne meninger. Heldigvis. Men jeg er som sagt enig med TorErling sin påstand..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Tøff og gjennomført bil, men hadde i mine øyne vært tøffere med andre farger evt. ensfarget ja.. Var noe rart mellom skjermen og panseret, over blinklyset.. Ja, en ikke helt vellykket overgang fra skjermen til badlooken på panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå