Hassa Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 ser jo ut som ett h******** fly!Sett flere E36 bimmere med noe lignendes styling, riktignok utledninger som har hatt dem bilene, men allikavel da!Virker som de setter på den stylingen for å få mest mulig oppmerksomhet blant fjortissene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 At det er mulig å vandalisere en bil så grundig som den på dette bildet er over min fatteevne...:-& Dette er det jævligste jeg har sett noen gang!!! Fy faen for en tosk ! Bilen ser ut som en "japse" blandet med noe amrikansk dritt. Hadde dem enda brukt de 50 000 + på motor og understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Har sett mye mye verre biler enn det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Kanskje vi skulle begynt med månedens styggeste bil her inne der vi har f.eks. 10 alternativer hver måned, som vi kan stemme på.. til slutt i måneden blir "vinneren" kåret.... jeg stemmer på denne bilen til månedens "kusma" bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Syntes den E34en som bmwe9 postet bilde av bør få betegnelsen månedens kusmabil, for makan til oppblåst sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg gråter inni meg når jeg ser slike bilder.... helt grufullt.... burde vært en strafferamme på 5 år for å holde på slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå