Erik E30 Einum Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 FYI: Se under avataren min, det er en diesel det er snakk om! Nå er jo ikke dette Kjøp/salg-forumet, og jeg har ikke 100% bestemt meg for OM jeg skal selge heller, men det må vel være lov å vise fram bilen sin... E34en ved siden av skal også selges, men han bruker den sannsynligvis som innbytte hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Du har helt klart en pen bil Eirik Mye gav du for denne ? Diesel er vel det mest ofrnuftige å kjøpe nå men hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Eirik Erik takk! Takk for det. Det er som profilen min sier en 98-modell, og jeg ga 220.000,- for den i februar 2003. Videre oppramsing bør vel jeg som til tider streng moderator kanskje spare til en evt. salgstråd eller ta på PM... Det er farlig å sitte i glasshus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå