Diesel power Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Frei (Som snart blir en del av Kristiansund, for noen, og for andre) hehe.. å for deg er det ? eller ? Vi har jo vært, i.flg Bailsunder`ne, snyltere i alle år. Og er enig i at man må bidra til felleskapet for å bedre både komuneøkonomi, handlekraft samt velferd. Og en større kommune får vel noe bedre slagkraft skulle en tro Hmmmmm, kan hende jeg røpte hvor min stemme gikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Enebakk, Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Sandvika i bærum Flateby i Akershus. 18km fra Lillestrøm. Brumbrum! heh, der bodde jeg når jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Solør - Flisa her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jeg er altså fra Karmøy rett ved Haugesund I Rogaland kommune sånn at der er klart..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Eg e fra Åsane i Bærgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Mener så klart i moss! så det ikke før nå.. Det er bra at dere fikk opp den bosted "funksjonen"! (det var den jeg ville få fram ved hjelp av denne posten ) :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Raufoss. er ca 10 min fra gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 kjem å bur i Vestnes, ca. 2 min fra fergekaia t molde.. lyst nedover til oslo/bærum da, menmen. (Jeg kommer og bor i Vestnes, ca.2 min fra fergekaia til Molde:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Nesodden, Akershus....... alltid bodd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splended Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Kult at det skjer noe på BMW-fronten i Moss også. Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 OSLO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Holmen i Asker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Overhalla. Like ved Namsos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå