R Andersen Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 er det noen som lager skilt ala de som selges her: http://www.bimmian.com/elements/catalog.htm/ELP.gif da tenker jeg på her i europa evt i norge. disse skiltene er fra ett firma i usa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Her i Molde er d iallefall mulig å få laget sånne skilt på ei sjappe... det skal jeg gjøre... Sikkert noe i nermiljøet ditt også som kan lage noe sånnt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 I Norge så får man ikke lagd personlige skilt lenger. Det var mulig før, men nå må alle skilt bestilles fra en Trafikkstasjon. NB! For å unngå evt. misforståelser, det har aldri vært lov å kjøre med disse skiltene i Norge, slik man kan i Sverige. Men tidligere var det mulig å få kjøpt til utstillingsbruk. Jeg vet det er flere som har skaffet seg skilt herfra: www.utsch-shop.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Prøv denne du: http://www.funplate.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 I Norge så får man ikke lagd personlige skilt lenger. Det var mulig før, men nå må alle skilt bestilles fra en Trafikkstasjon. NB! For å unngå evt. misforståelser, det har aldri vært lov å kjøre med disse skiltene i Norge, slik man kan i Sverige. Men tidligere var det mulig å få kjøpt til utstillingsbruk.Jeg vet det er flere som har skaffet seg skilt herfra: www.utsch-shop.de Jeg har da ordnet meg skilt jeg.. Via ABM Reklame på Gjøvik. De laget det uten noe problem.. De 'mAZE' skiltene jeg bruker i musikkvideoen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Musikkvideo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå