ChrZZ Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hmm.. Mye arbeide å bytte fra min 318i-motor til f.eks. en av motoren de selger på OSbildeler av typen 318is? Er vel ikke like mye arbeide som å bytte til en 320++-motor? Mye eller noe som må oppgraderes av diff, girkasse, etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Du skal slippe å bytte bremser og sånne ting tror jeg, siden du bytter om til en motor med samme antall sylindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Du skal slippe å bytte bremser og sånne ting tror jeg, siden du bytter om til en motor med samme antall sylindre. hmm lurer på om størelsen på bremsene blir bestemt av vekt og effekt på bilen, ikke antall sylindre. er det ikke skivebremser bak på IS`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 må bytte til skivebremser bak ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Er det ikke forskjellig dimensjon på skivene foran også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 må bytte til skivebremser bak ja Sånn med tanke på utseende, hvis det blir til at det ikke blir nye motor, er det mye stress å bytte fra trommel til skiver bak? Har nettopp invistert i nye felger, og ser jo litt bedre ut med skiver enn trommel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå