Gå til innhold

noen e30 fra s14.net

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Den øverste, grå med carbonpanser likte jeg! =P~

Men eieren kunne ha satt på DTM-utgaven av Sport Evo-leppa istedet for å sette på hjørnespoilerne fra E36 M3 GT / E36 Class II og leppa fre E36 M3 GT. Den profilen som er på midten på den leppa passer ikke det kantete designet til E30 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har med formatene på bildet å gjøre, men er ikke sikker. Har litt trøbbel med oppgraderinger for tiden, så forumet er egentlig på en måte midt mellom et par tre versjoner. Det suger. :?

Det beste hadde vært om forumet var helt standard, uten plugins og mods, men det er det ikke, så alt av oppgraderinger/kodeendringer må gjøres helt manuelt. Det er noe dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jpg er ikke jpg altså? :?

Husker du nevnte det med oppgraderingene en gang tidligere ja. Modifiseringer er flott det, helt til det kommer en ny versjon. Tilsvarende på PC også, men der kan det sammenlignes med installering av OS. Maskinen blir jo mye friskere etterpå, og man får ryddet, men det er dritt den ene kvelden man sitter og installerer all software på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis ikke.

Lagra bildet med MS paint og lasta det opp på min egen server, og vips, så funka det.

Hvordan er de dekalene på warsteiner'n forresten? Er de lakkert rett på karaosseriet, eller er de klistra på?

Hvor mye kan det koste å få gjort noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste, grå med carbonpanser likte jeg! =P~

Men eieren kunne ha satt på DTM-utgaven av Sport Evo-leppa istedet for å sette på hjørnespoilerne fra E36 M3 GT / E36 Class II og leppa fre E36 M3 GT. Den profilen som er på midten på den leppa passer ikke det kantete designet til E30 M3.

Den bilen likar eg og.

100% einig om at han skulle ha klaska på Sport-Evo leppa. Dessutan blei den bilen sjålen for ei stund tilbake. Om den er oppatbyggd veit eg ikkje. Trur ikkje det var så store skadar på den. Meinar dei fann den igjen nedi ein dal eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...