KennyZM Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 tidenes avsporing fra tema?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 tidenes avsporing fra tema?.. Jupp, og alle skylder på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 eg kan ikkje anna en og le av dere. ,men ja bilene var stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 det er noe av det styggeste jeg har sett!den stygge andungen det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Den bilen er nok "styla" ikke for å se pen ut men for å gå fort på bane. Derfor er det egenlig greit at den er litt stygg. Er verre når folk styler bilen sin for at det skal se tøft eller pent ut så blir det helt jævlig som det blir i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 den dær burde leies inn av mesta for pløye snø om vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Hehe, så sant så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Vel og merke heter det snøplog, men det er faktisk første gang jeg har hørt uttrykket pløye snø! Her jeg kommer fra så pløyer bøndene åkeren, og veientreprenørene brøyter snø fra veiene. Vi bor sannelig i et langstrakt og mangfoldig land! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå