Nino Skrevet September 9, 2005 Forfatter Skrevet September 9, 2005 www.e34.de fin side:) t.o.m winamp skin til oss e34 eiere
jcvold Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 kan noen oversette? er ikke så stødig i tysk...
vid@r Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 den første betyr: og ikke drit deg ut/gjør feil!! En harley og en adler(en annen type motorsykkel tror jeg).. BMW, han sa BMW!!! den andre er mer morsom: gjør plass ditt rasshøl!! hvis ikke skyver jeg bakluka inn i handskerommet!! OK, jeg kjøper/tar denne... den tredje: jeg tror de allerede har blitt enige...
Steffan C Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 Den tredje der var bra, kongemåte å skrive skademelding på \:D/ . Får håpe han ikke smeller hu på tjukka også, HA HA.
mhane Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 Veldig bra Skjønner ikke at dere har tid og kapasitet til å finne frem til alle gullkornene. Det er vel slik folk flest ser på BMW eierene. Litt agresive i trafikken, men råflink til å sjekke damer (eller menn, for våre kvinnelige BMW eiere)
vid@r Skrevet September 9, 2005 Skrevet September 9, 2005 Denne var veldig bra, tenker først og fremst på bilens "well being" Kan identifisere meg med den... http://www.e34.de/downloads/comic9.jpg
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Skrevet September 12, 2005 Jeg synes disse to også er bra! Min nye avstandsvarlser piper dersom jeg havner mer enn 2 meter bak. Typisk BMW-fører. Jeg kjører for fort, og han skal likevel forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå