Gå til innhold

Gatebil Magazine - Kjell Rune kjører visst mærsje!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter med Gatebil Magazine nr. 02 i hånden. Det er første gang jeg har kikket i bladet. Greit nok, men det er like mye pupper og lår som bil, og dessuten er det en god del feil i det..

Skrivefeil i hytt og pine, og bilmerker har de ikke peiling på. Det er bilde av bakenden på en gullfarget bil som burner, helt åpenbart en E34, man ser jo til og med BMW-merket, og jeg tror ikke jeg tar mye feil om jeg sier det er Kjell Rune i M5en.. "Her ser vi en feit merce brenne opp dekk for en halv månedslønn!" :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med Gatebil Magazine nr. 02 i hånden. Det er første gang jeg har kikket i bladet. Greit nok, men det er like mye pupper og lår som bil, og dessuten er det en god del feil i det..

Skrivefeil i hytt og pine, og bilmerker har de ikke peiling på. Det er bilde av bakenden på en gullfarget bil som burner, helt åpenbart en E34, man ser jo til og med BMW-merket, og jeg tror ikke jeg tar mye feil om jeg sier det er Kjell Rune i M5en.. "Her ser vi en feit merce brenne opp dekk for en halv månedslønn!" :shock:

Jeg reagerte på det der jeg å. Men d var vel bilen hans som var på bildet der, tror jeg å.. Ser i hvertfall at det er E34. Mye skrivefeil må jeg å si meg enig i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk utgitt av Se & Hør, så det er litt rart at det er såpass lavt nivå. For all del, jeg sier ikke at Se & Hør er bra, men forlaget er stort og har mye erfaring med magasiner, så de burde klare å få til noe rimelig bra. Men på den annen side så er det også litt morsomt at bladet er såpass "uformelt" sammenlignet med andre gørrkjedelige norske bilblader.

Men, jeg må nok få lest hele bladet skikkelig før jeg skal kommentere noe videre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentli de har tatt feil bilde, for det var en merce der som hadde syyykt dyre dekk, som burna som bare d når alle dro fra plassen ved seilet. men skal aldri si aldri da, var foresten en champagnefarget merce, sto sammen med en e-28 m535i å burna.:P er ikke godt å vite heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det første Gatebil-bladet, for jeg måtte jo se hva det var for noe, i tillegg til at det fulgte med en gratis demo-DVD for Gatebil-DVD. Tilfeldigvis hadde jeg nettopp kjøpt et Redline en uke ellet to tidligere, og en artikkel om "drifting" med kontorstol, handlevogn osv. var en ren rip-off fra Redline! I tillegg var det en lettkledd-serie med "Gunvor (19) fra Våler", de bildene var også fra Redline, modellen er britisk og heter Katie! :lol: Så svarene på spørsmålene "Gunvor" har fått må være redaktørens frie fantasi, eller kanskje journalistens våte drøm? :?

Et annet bilblad som debuterte i sommer var MAX Power. Det første nummeret der fulgte med som gratis vedlegg til FHM. MAX var klart bedre enn Gatebil, begge i typisk Redline-stil. Kan nok med høy grad av sikkerhet si at jeg ikke kommer til å kjøpe flere Gatebil, og sannsynligvis heller ikke MAX.

Abonnerer på Autofil og Vi Menn (med Vi Menn bil), får Motor som NAF-medlem og Fahrfreude som BMW CCN-meldem. Sporadisk kjøp av Auto Motor & Sport og enkelte utgaver av rene BMW-blader fra www.bimmers.no/statisk.php?id=tidsskrifter er egentlig allerede i overkant! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...