Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det at det er godt med røyk er bare sykisk inbilling ifølge ekspertene! men av og til er det godt synst eg da spes etter middag og gode måltider.

har aldri synst det er godt med røyk etter sex som mangen meiner

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:wink: Du har skjønt det du og! Men helsegevinsten er det som motiverer meg mest, og så vil eg ikkje at dottera mi skal se meg røyke lenger! :wink:
Helt enig, og så var det en kollega av meg som sa, -røyking er jo den dyreste måten å ta livet sitt på, samt -du går jo baklengs inn i fremtiden. Er jo faktisk noe i de komentarene.
Skrevet

Jeg er sterkt uenig i at det er rent psykisk, for nikotin er vanedannende, så kroppen reagerer med abstinens når den ikke får det den er vant til å få, dette gjelder uansett hva det er. Narkotika, røyk, snus, eller cola for den sakens skyld. Det man pakker i seg mye av, vil kroppen savne om den ikke får det. Imidlertid er det rent psykisk om man klarer å stå imot dette suget.

Skrevet

Jeg slutta akkurat for et år siden med røyken! :D Siden har jeg ikke smakt en gang!

Jeg hadde røkt i 7 år. I fjor begynte jeg å hate den fæle smaken man får når man står opp om morgenen, fæl smak og tørr i kjeften! Begynte å hate lokta av klærne og den helt jævlie ånden du får! Derfor bestemte jeg meg for at jeg ville prøve å slutte! Jeg må innrømme at jeg hadde god hjelp av eksen min som slutta en måned før meg!

Men jeg er stolt over at jeg greide d! :wink:

Skrevet

Gfff....det var det ja...:P

Har jo lovt mannen å slutte etter bursdagen min nå i Oktober, så jeg skal hvertfall prøve!Har aldri prøvd før, men nå fikk jeg litt hetta med tanke på helsa...

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg røyka 40prince om dagen... men nå røyker jeg kun når jeg er røyksugen og kjederøyker ikke så nå røyker jeg bare 5-6 om dagen og det er ikke no prob... men fra 5-6 til 0 trur jeg blir køddent :( men jeg får prøve om ikke så lenge :D har lova meg sjøl det :D

Skrevet

Jeg gikk ikke på fest de første 3mnd, og tok få pauser på jobb, bare pga at jeg visste hva som kom til å friste ;)

La tobakken i skuffa, for å bevise for meg selv at jeg klarte å la den ligge, å kastet den etter noen uker..

Samme gjorde jeg. Har ikke tatt et eneste trekk siden 6 april i år, etter å ha røyka siden jeg var 15(er 23 nå). :P:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...