Gå til innhold

Røykeslutt

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:wink: Du har skjønt det du og! Men helsegevinsten er det som motiverer meg mest, og så vil eg ikkje at dottera mi skal se meg røyke lenger! :wink:
Helt enig, og så var det en kollega av meg som sa, -røyking er jo den dyreste måten å ta livet sitt på, samt -du går jo baklengs inn i fremtiden. Er jo faktisk noe i de komentarene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt uenig i at det er rent psykisk, for nikotin er vanedannende, så kroppen reagerer med abstinens når den ikke får det den er vant til å få, dette gjelder uansett hva det er. Narkotika, røyk, snus, eller cola for den sakens skyld. Det man pakker i seg mye av, vil kroppen savne om den ikke får det. Imidlertid er det rent psykisk om man klarer å stå imot dette suget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta akkurat for et år siden med røyken! :D Siden har jeg ikke smakt en gang!

Jeg hadde røkt i 7 år. I fjor begynte jeg å hate den fæle smaken man får når man står opp om morgenen, fæl smak og tørr i kjeften! Begynte å hate lokta av klærne og den helt jævlie ånden du får! Derfor bestemte jeg meg for at jeg ville prøve å slutte! Jeg må innrømme at jeg hadde god hjelp av eksen min som slutta en måned før meg!

Men jeg er stolt over at jeg greide d! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jeg røyka 40prince om dagen... men nå røyker jeg kun når jeg er røyksugen og kjederøyker ikke så nå røyker jeg bare 5-6 om dagen og det er ikke no prob... men fra 5-6 til 0 trur jeg blir køddent :( men jeg får prøve om ikke så lenge :D har lova meg sjøl det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på fest de første 3mnd, og tok få pauser på jobb, bare pga at jeg visste hva som kom til å friste ;)

La tobakken i skuffa, for å bevise for meg selv at jeg klarte å la den ligge, å kastet den etter noen uker..

Samme gjorde jeg. Har ikke tatt et eneste trekk siden 6 april i år, etter å ha røyka siden jeg var 15(er 23 nå). :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...