Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 og det at det er godt med røyk er bare sykisk inbilling ifølge ekspertene! men av og til er det godt synst eg da spes etter middag og gode måltider. har aldri synst det er godt med røyk etter sex som mangen meiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Du har skjønt det du og! Men helsegevinsten er det som motiverer meg mest, og så vil eg ikkje at dottera mi skal se meg røyke lenger! Helt enig, og så var det en kollega av meg som sa, -røyking er jo den dyreste måten å ta livet sitt på, samt -du går jo baklengs inn i fremtiden. Er jo faktisk noe i de komentarene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 har aldri synst det er godt med røyk etter sex som mangen meiner Er vel uenig i dette utsagnet hehe men er spesielt etter et måltid ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg er sterkt uenig i at det er rent psykisk, for nikotin er vanedannende, så kroppen reagerer med abstinens når den ikke får det den er vant til å få, dette gjelder uansett hva det er. Narkotika, røyk, snus, eller cola for den sakens skyld. Det man pakker i seg mye av, vil kroppen savne om den ikke får det. Imidlertid er det rent psykisk om man klarer å stå imot dette suget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Jeg slutta akkurat for et år siden med røyken! Siden har jeg ikke smakt en gang! Jeg hadde røkt i 7 år. I fjor begynte jeg å hate den fæle smaken man får når man står opp om morgenen, fæl smak og tørr i kjeften! Begynte å hate lokta av klærne og den helt jævlie ånden du får! Derfor bestemte jeg meg for at jeg ville prøve å slutte! Jeg må innrømme at jeg hadde god hjelp av eksen min som slutta en måned før meg! Men jeg er stolt over at jeg greide d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Gfff....det var det ja... Har jo lovt mannen å slutte etter bursdagen min nå i Oktober, så jeg skal hvertfall prøve!Har aldri prøvd før, men nå fikk jeg litt hetta med tanke på helsa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 heff... nei jeg orker ikke tenke på å slutte enda en gang... kanskje når jeg blir litt voksnere og mer ansvarlig .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 JA da har eg sluttet har holdt meg i 24 timer nå! Er det noen andre som hiver seg på lasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Jeg har gått ned fra enorme lass med røyk nedtil ca 10røyk dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Jeg har kutta ned til 5-6 til dagen...men skal slutte helt når jeg fyller året som jeg har lovt min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 jeg røyka 40prince om dagen... men nå røyker jeg kun når jeg er røyksugen og kjederøyker ikke så nå røyker jeg bare 5-6 om dagen og det er ikke no prob... men fra 5-6 til 0 trur jeg blir køddent men jeg får prøve om ikke så lenge har lova meg sjøl det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 kjøpte meg en 10 pak matlboro igår! men eg skal slutte seriøst. når denne er tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 så kast resten av pakka da.. bevis for deg sjøl atte du ikke trenger å tømme den pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Jeg gikk ikke på fest de første 3mnd, og tok få pauser på jobb, bare pga at jeg visste hva som kom til å friste La tobakken i skuffa, for å bevise for meg selv at jeg klarte å la den ligge, å kastet den etter noen uker.. Samme gjorde jeg. Har ikke tatt et eneste trekk siden 6 april i år, etter å ha røyka siden jeg var 15(er 23 nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå