sindre21 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 ja da har jeg lakkrensa polert og teflon behandlet bilen.ble det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 sweet den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 tusen takk tok meg 16 timer før jeg ble ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Moderator-edit: Fikset så de riktige bildene kom fram, ikke de små thumbs'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Blei blank og fin den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 litt av ein jobb du har utført.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46 Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 tøff farge...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Blei meget rein å fin den der ja! Er det ikke skikkelig deilig med rein å blank bil og felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Har ikke hørt om teflonbehandling før. Hva går det ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Fin touring, men synes ikke noe om de speilene du har satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Ser ut til å bli bra det der... men sorry, å teflonbehandle en bil er noe av det dummeste du kan gjøre... bilen kommer etter hvert til å falme likevel, og når du da prøver å rubbe opp bilen så blir den så jæævlig skjoldette at det er helt forferdelig... viss du da ikke rubber til alt teflonet er borte, noe som er jævlig med jobb... tro meg jeg vet hva jeg snakker om.. har jobba som klarergjører for Autostrada. Kanskje den butikken i Norge med best klargjøring... Og ja, det er noe å banne for når du får en litt stygg teflonbehandla bil som må være strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hvis bilen din er like fin som på bilde kan jeg godt skjønne du har brukt lang tid på det toldmodighet er en dyd Strøkent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Najs Hmm, det er et eller annet med BMW tror jeg.. Liker vanligvis verken røde biler eller stasjonsvogner, men røde bimmere DUGER Samme hva slags karosseri de har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 bilen blei nydelig håper den holder seg sånn en stund selv om "helvetes halvåret" kommer fort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Ser ut til å bli bra det der... men sorry, å teflonbehandle en bil er noe av det dummeste du kan gjøre... bilen kommer etter hvert til å falme likevel, og når du da prøver å rubbe opp bilen så blir den så jæævlig skjoldette at det er helt forferdelig... viss du da ikke rubber til alt teflonet er borte, noe som er jævlig med jobb... tro meg jeg vet hva jeg snakker om.. har jobba som klarergjører for Autostrada. Kanskje den butikken i Norge med best klargjøring...Og ja, det er noe å banne for når du får en litt stygg teflonbehandla bil som må være strøken jeg har jobba med det i tre år og lagt de på flere biler og aldri hatt noe problem med det du beskriver.du har sikkert en annen måte en meg og jeg har blitt lært opp av en av de beste og det du sier er bull shit!men men du gjør ditt og jeg gjør mitt og hvordan teflon bruker du??vi bruker tefcar. vi mener da at du ikke kan jobben din godt det mener jeg og min medarbeider so har drevet med dette i 15år profosjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå