Gå til innhold

da har vi shina bilen


sindre21
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut til å bli bra det der... men sorry, å teflonbehandle en bil er noe av det dummeste du kan gjøre... bilen kommer etter hvert til å falme likevel, og når du da prøver å rubbe opp bilen så blir den så jæævlig skjoldette at det er helt forferdelig... viss du da ikke rubber til alt teflonet er borte, noe som er jævlig med jobb... tro meg jeg vet hva jeg snakker om.. har jobba som klarergjører for Autostrada. Kanskje den butikken i Norge med best klargjøring...

Og ja, det er noe å banne for når du får en litt stygg teflonbehandla bil som må være strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å bli bra det der... men sorry, å teflonbehandle en bil er noe av det dummeste du kan gjøre... bilen kommer etter hvert til å falme likevel, og når du da prøver å rubbe opp bilen så blir den så jæævlig skjoldette at det er helt forferdelig... viss du da ikke rubber til alt teflonet er borte, noe som er jævlig med jobb... tro meg jeg vet hva jeg snakker om.. har jobba som klarergjører for Autostrada. Kanskje den butikken i Norge med best klargjøring...

Og ja, det er noe å banne for når du får en litt stygg teflonbehandla bil som må være strøken :)

jeg har jobba med det i tre år og lagt de på flere biler og aldri hatt noe problem med det du beskriver.du har sikkert en annen måte en meg og jeg har blitt lært opp av en av de beste og det du sier er bull shit!men men du gjør ditt og jeg gjør mitt

og hvordan teflon bruker du??vi bruker tefcar. vi mener da at du ikke kan jobben din godt det mener jeg og min medarbeider so har drevet med dette i 15år profosjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...