Gå til innhold

BMW E30 320i- prosjekt 325 turbo


Ole-P
 Share

Anbefalte innlegg

Er sånn det skal være :wink:

Heller la det ta litt lenger tid så bilen blir bra, og ikke no halvgjort dritt :D

Liker planene dine veldig godt! Blir mer og mer turbo E30'er her til lands! Og den utviklingen må jeg jo si at jeg liker :lol::D

ja utviklingen av e30 turboer blir vell bare større og større i lik skala som folk bli mere og mere sulten på få denne bilen til å gå fortere. hehe.

ja liker planene mine egentlig ganske godt jeg å eneste jeg ikke liker med dem er at det blir stygg dyrt og jeg veit jeg aldri vill få igjenn penga så er jo en dårlig invistering. men blir vell oppveid med all morroa jeg kommer til å ha med den når den blir ferdig. og planene vidre for bilen sånn i utsendet er jo ikke en gang på tenkt ennå da jeg ikke gidder å bruke tid på det når jeg har motor og understell som skal bygges først. har sett på et utolig nice bremse kit fra porsche som jeg er keen på da men komemr jo faen meg på nesten 30k så glad for at det er en god tid fremover, hehe,.

blir muligens ny jobb på meg nå snart og det betyr mere penger inn og mere penger ut i form av bildeler, så håper snart på å få handlet inn noen deler. til motoren. men først skal jeg ta å fikse opp begge toppene mine har en b20 og en b25 topp liggendes, og begge skal fikses opp så få jeg se hvem av dem jeg kommer til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

her er en ny liten oppdatering. er lite som har skjedd i det siste grunnet at jeg drive rå søker etter ny jobb og har vært i mye intervju'r osv

men her er endelig noen deler som er lagt frem for å varkes i disel så møkk og faen løsner. så skal dem vaskes enda mere det som skal pusses skal pusses så skal det som skal lakeres lakeres.

men uansett her er bildene.

DSC00489.jpg

DSC00490.jpg

DSC00491.jpg

DSC00492.jpg

DSC00493.jpg

DSC00494.jpg

32d9b7b3.jpg

69f5cfb5.jpg

og her er dagens fine arbeids hansker da jeg ikke fant noe annet hehe

DSC00495.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult prosjekt! Likt det jeg puslet med for et år siden! Har kjørt med min i hele sommer, og det går KANON! Har hentet ~330hk ca, men i vinter skal det bli værtfall 450hk! Har kjøpt inn nytt datasprut, og større turbo er underveis! (Bl.a.)

Du kommer GARANTERT til å få maaaange DIGGE timer bak rattet i en E30 med turbo.. Men kjøp noen drivaksler og helst den store diffen, da det har en tendens til å si "knus&knak" (erfart) :)

Stå på, og la info'en komme.. Det er nok mange som leser og følger med skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ting går som jeg håper på etter hvert så er jeg sinnsykt sugen på quaif diff. hehe. men det er så stygg dyrt at blir noe av det siste når bilen egentlig er ferdig så det er langt frem i tid ja. men blir å satse på det grommeste av understell og driverk som er å kommer over for en fornyftig penge og kjøre til det knuses. for så og oppdatere..

ja tviler ikke at jeg kommer til å ha mange fine timer bak rattet i denne bilen og du som har gjort noe lignende før har vell mye flotte tips og trix og komme med du da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quaif diff må vell antagelig bestilles fra enten england eller usa og er jo ikke akkurat hylle vare etter det jeg har skjønt men er vell et sted mellom 10-20k tipper jeg. men da for insats. men har ikke søkt så mye på dette ennå men da dette er en del lengere fremme i tid så får det kome etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...