Runar-CSi Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Noen som vet hva disse kontaktene er? er på motorledningsnettet på en S38B36 motor rett attme kontakten til hjernen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 bare noen forslag egentlig..hvit kontakt til orginale innstallerte høytalere? svart trepolet til styring el. speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 mange ledningsnett er er laget så dem kan brukes til flere modeller med andre funksjoner osv. er mue billigere å lage et type ledningsnett som passe en hel 3 serie osv. og da blir det noen som ikke skal brukes på feks en 316 men skal brukes på en 325 eller bare at dem ertil modeller med el vinduer speil takluker osv.. vet ikke om det stemmeri detta tilfelle men kan være en løsning. men hvis du får et skjema på lednings nettet ditt så får du svaret vettu, håper jeg forresten klarte å forklare noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 ja dte er nok på en måte svaret på dette ja.... er endel utstyr som jeg ikke skal bruke nåt den skal kobles opp i min bil... skal ha meg en tur opp i garasja nå og se hvordan det går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 da har jeg funnet ut såpass at det er strøm fram til coilen, men ikke gnist... makan til greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå