jødahl Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Noen som knipsa noen bilder fra dette treffet? Jeg tok noen, men ikke mye! Som sakt, ble lite med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hvor blei detta holdt? og når?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Vålerbanen denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Se der ja, bilder av gamlebilen, er du enda fornøyd Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Våler. I dag og i går. Men bildene dine Jødahl, kunne jo likegjerne vært fra kameratgjenges møte på statoil Bilder fra kjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 det var som faen da,har enda til gode å komme meg på et reint bmw treff bilen min har vært der noen ganger snakka gamle eiern om ... er jo rudskogen til helga er det ikke??+ noen som ska? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Ja, jeg er utrolig fornøyd med den Ja, bildene var ikke mye å skryte av Vi har også filma kjøring oppover og nedover, med noen heftige forbikjøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Det ligger en del bilder jeg tok fra helga i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10324 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå