Gå til innhold

vil det bli mye arbeid å kostbart å skifte karrosori?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ingen problem i det heletatt, gjort dette på en cossi, som en kompis knuste bakparten, impoterte en lik bil, og tok den knuste til biltilsynet, og dei plomberte det meste, hjuloppheng, motor, bakstilling, gir ++

Reiste hem flytta alt fra den knuste på den impoterte og reiste på biltilsynet igjen, dei såg ka eg var gjort, fjerna plomberingene, fikk nytt vognkort, der stod det:

Blien har hatt karosseri bytte, og så stod begge rammenummerene der. og vips så hadde eg "ny" bil... og mye deler..

Så dette er ingen problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mEhE skal ikke ha karosseribytte. Han skal bruke bilen sin som delebil på en annen E30, dette er to forskjellige ting. Begge de aktuelle bilene i hans tilfelle er allerede registrert i Norge, og han skal da bygge om fra 316i til 325i.

oki, sorry meg som misforstod..

Men det og er fullt mulig, gjort det og, samme som bygge om sierra til cosworth

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viko:Men det og er fullt mulig, gjort det og, samme som bygge om sierra til cosworth

vis du har ombygget sierra til cosworth vet vel du om et verksted må se at det faktisk er 325 deler du setter over til 316, å må skrive under på det å leveres til biltilsyn .som bimmerlars nevnte tidligere i tråden..hvilken fremgangsmåte brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med GS Bildeler også, selv om OS og GS har samme vareutvalg og priser (de har en samarbeidsavtale), så er tross alt GS endel større, med flere ansatte og har drevet på i flere år. De kan kanskje hjelpe deg.

Umilig er det ihvertfall ikke, for det er mange som har bygd om BMW, enten til en kraftigere standardmodell, eller med noe helt annet enn standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...