Gå til innhold

Hvilke lamper bør jeg montere?

Nino
 Share

hvilke lykter?  

56 stemmer

1. 1. hvilke lykter?

• angel eyes
      20
    • sota de lykter
      36

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Filur, på det øverste bildet ser man jo ikke ringer i det hele tatt. Begge de to andre bildene ser helt like ut, til tross for at den ene skal være chrom og den andre svart. Imidlertid så har de ulikt filnavn.

Imagelinking av lyktebilder fra GS:

Sorte DE-lys E-34

thumb_4126.jpg

Frontlykter E-34 Angel eyes

thumb_4249.jpg

Frontlykter Angel Eyes E-30/E-34 sort

thumb_4395.jpg

Frontlykter Angel Eyes E-30/E-34 Chrom

thumb_4394.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tilsendt det ene ste sette av angel eyes til e34 dei hadde på gs, og det var krom, knekt var det og og retunerte det, og fikk penga igjenn, då sa dei at dei IKKJE hadde sota angelyes, men dere har jo bilde av dei sa eg??

Dei er ikkje komt, men reklamere kan dei..

Edit: Reklamere på varer dei ikkje har el kan skaffe??

Det er dårleg butikk synst eg..

Os skulle få 24 aug fikk eg beskjed om, og reserverte eit sett, dei er endå ikkje komt, og etter mangen purringer til ingen nytte..

Så då spør eg, finnest det i heletatt sota angeleyes til E-34 ??????

Må ha nye da 2 er sprekt. :evil:

Og til dere andre her, kan dere legge ut bilder av deres E34 fronter så eg får se kordan det ser ut??

Har svart bil, 95mod front med kvite blinker, og kromma grill...

Takker for svar... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar. det BLIR sota lykter. har egentlig bestemt meg for det før jeg la ut avstemningen. men alltids greit å høre andres meninger.

har også tenkt litt på det Viko sier her..

Noen flere som har e3 eiere som kunne tenkt seg og lagt ut bilder av bilen sin?

Og til dere andre her, kan dere legge ut bilder av deres E34 fronter så eg får se kordan det ser ut??

kanskje det kunne gått ann av moderator(er) å på en eller annen måte kategorisere bildene her inne med modell?

e28

e30

e34 osv..... ?

dette er jo på f.eks bilforumet.net (ikke tro att jeg liker den siden) og det fungerer veldig bra syns jeg.. ihvertfall for meg som er mest intressert i e34 og e30.

Noen andre som har en mening om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt skeptisk til altfor mye oppdeling ihvertfall. Dersom det blir oppdelt i modeller så risikerer man at de som er interessert i f.eks. E36 leser kun der, og så er det kanskje spørsmål i en helt annen del av forumet som de utmerket godt kan svare på selv om det gjelder en annen modell.

Jeg synes oppdelingen vi har nå, som går på tema fungerer godt. Det er jo opp til trådstarter å lage en dekkende tittel til innlegget sitt, slik at flest mulig som kan tenkes å ha svar vil lese det. Det eneste jeg kunne tenkt meg nærmere oppdeling på er Kjøp & salg:

- Biler til salgs

- Biler ønskes kjøpt

- Deler til salgs

- Deler ønskes kjøpt

- Annet (både kjøp og salg av ting som ikke havner under deler, f.eks. klær)

Jeg har foreslått dette for Gunnar, og han er enig, men det krever veldig mye jobb å manuelt flytte hvert enkelt innlegg i det nåværende Kjøp & salg-forumet over i de nye kategoriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier jeg meg enig i.. jeg tenkte egentlig kanskje mest generellt på bilder jeg da :D

f.eks.. jeg som er mest interessert i e30 & e34 syns det er litt langtekkelig å leite meg igjennom 50 album for å finne en e30 eller en e34..

alltid artig å se hvordan andre har løst styling, utseende o.l på den modellen du selv sitter med i garasjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdeling av album vet jeg ikke om er mulig rett og slett. Nå er det oppdelt pr bruker, med underalbumene til hver enkelt bruker. Selv om jeg eier en E46 320d sedan så har jeg mange andre bilder i albumet mitt - icon_www.gif - t.o.m. av E34. Og om jeg hadde hatt kun av min egen bil, hva da når jeg bytter? Skal Gunnar måtte drive og flytte de forskjellige albumene fra kategori til kategori?

Jeg skjønner poenget ditt, men bimmers.no-albumene er det nok ikke mulig å benytte på den måten akkurat du ønsker tror jeg ikke. Dersom du ikke er klar over siden fra før så kan jeg jo anbefale www.e34.de til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...