Gå til innhold

Hvilke lamper bør jeg montere?

Nino
 Share

hvilke lykter?  

56 stemmer

1. 1. hvilke lykter?

• angel eyes
      20
    • sota de lykter
      36

Anbefalte innlegg

takker for alle svar. det BLIR sota lykter. har egentlig bestemt meg for det før jeg la ut avstemningen. men alltids greit å høre andres meninger.

har også tenkt litt på det Viko sier her..

Noen flere som har e3 eiere som kunne tenkt seg og lagt ut bilder av bilen sin?

Jeg holder på å lage sorte lykter+angeleyes på min e34....

Mn dette har tatt lang tid, jeg mistet helt motet da jeg ødela reflektoren på det ene fjernlyset mitt (skulle bare tørke litt... :roll: ) SÅ nå må jeg snart få fingen ut og komme meg til bilopphoggeren for å finne en ny reflektor...

Kanskje litt jalla, mn det er iallefall ikke så mange andre som har det;)

Hpim1053.jpg

HPIM0455.jpg

Du kan også gjøre det på den lette måten...Legge ringene utpå lyktene, slik jeg gjorde på den gamle e30en min

khj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og til dere andre her, kan dere legge ut bilder av deres E34 fronter så eg får se kordan det ser ut??

Bilder av mine DE lykter

bilde17tf.jpg

kamera klarer ikke helt å vise det virkelige lyset, men forfra ser det likens ut som på det første bilde (lys i kun innerste sirkel) ser veldig tøft ut :D

bilde38eb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kunne tenkt meg nærmere oppdeling på er Kjøp & salg:

- Biler til salgs

- Biler ønskes kjøpt

- Deler til salgs

- Deler ønskes kjøpt

- Annet (både kjøp og salg av ting som ikke havner under deler, f.eks. klær)

Jeg har foreslått dette for Gunnar, og han er enig, men det krever veldig mye jobb å manuelt flytte hvert enkelt innlegg i det nåværende Kjøp & salg-forumet over i de nye kategoriene.

Håper dere deler det opp slik! Det hadde vært bra. Og til det du nevnte sist her, angående mye jobb å flytte over, altså.. Det trengs jo igrunn ikke at alt skal flytttet over, kjøp & salg trådene varer jo igrunn ikke så lenge, eller? Er folk seriøse så får de kjøpt eller solgt det de skal ganske fort da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gått for de mørke DE lyktene, evnt som noen andre her anbefalte, ettermontere angeleyes i DE lyktene.

Vurderte angeleyes i min e30, men etter mye bilde titting osv, så fant jeg ut at jeg syntes de orginale lyktene passer best til bilen og den tiden den er fra. Men smaken er som baken :wink:

lykke til med valget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere deler det opp slik! Det hadde vært bra. Og til det du nevnte sist her, angående mye jobb å flytte over, altså.. Det trengs jo igrunn ikke at alt skal flytttet over, kjøp & salg trådene varer jo igrunn ikke så lenge, eller? Er folk seriøse så får de kjøpt eller solgt det de skal ganske fort da..

Jeg forstod det slik på Gunnar at han ønsket å beholde alle innleggene fra forumets spede begynnelse, men det er jo ikke verre enn at man lager én kategori til:

- Kjøp & salg - gammelt forum

Der sperrer man for nye tråder, og etter en viss tid sperrer man også for nye innlegg i gamle tråder. Da har man det liggende rent arkivmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...