cornelius Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 leste feil.. men 25,. er mye uten eu ok og med skyldig årsavgift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 eneste skyldige er avskiltningsgebyret og det betaler jeg ved salg. den går garantert gjennom eu-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg kan ta den i innbytte på en av bilene mine intr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 hvem av dem? og hva vil isåfall mellomleggene bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 kommer an på om du vil ha Datsun, Cab`en eller 318 det Ligger bilde av alle sammen på siden min. www.autoart-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 jævlig fin den datsun der! frister litt den må kanskje sjekke litt ang lån når det gjelder den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Den Datsun er noe av det råeste jeg har prøvd. Har ikke prøvd noen BMW enda som er i nærheten av å gå så godt som det der. Tenk om BMW bare kunne ha bygd biler med TURBO!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 den ser så jævlig nasty ut den bilen der, hadde passa meg ypperlig igrunn:D tenker jeg skulle vunnet breisladden med den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Breisladden kunne ha funka fint det ja, men da trenger den en Quaife innmat i diffen først.. Krefter er det i hvertfall nokk av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 bytte i e34en min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Åssen e34 er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg