NSS Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 syntes ikke de damene var noe å skryte av :\ men smaken er som baken osv greie bilder Hun blonde var ikke så ille egentlig Nei, var en patetisk vakt som sa de holdt av området til noen spessielle biler. Når jeg gikk der å kikka etterpå så var det blant annet en rullemalt traktor (240) som kom inn osv. Jeg kom inn lett med bilen min jeg hvertfall Bare fulgte etter E65`en til bart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Var det du som sto foran bilen min med masse folk? Tja, kanskje, var vel bare en kjapp tur bortom å kikka, gikk vel med 4-5 andre. Var ikke noen andre ved bilen din da, som jeg husker iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 lættis at de ikke slapp deg inn, for det var tett med plass og mye kjipt å se på, men men, vi får komme med en laaaaaaaaaaaang bimmers kolonne nestegang! LOOOL rullemalt traktor!!! HAHAHAHAHAH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Får prøve på det, følte meg ikke helt i mitt rette element da jeg kom med en Ford Focus og en Mazda RX-7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 er vel bare å avtale noe på forhånd neste gang det! virker jo som at de som dro til våler klarte å samle seg, da de dro dit. Var egentlig litt lite bmw å se der, hadde håpet på å se flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Sant det. Det jeg synes arrangørene var mest heldige med var å legge treffet på en søndag, da slipper man fulle fjortisser som løper slalom mellom bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 Hehe, bilde sier vel sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 NÅ ser jeg hva BMW CCN sine treff mangler! Vaskingen? Selvsagt! syntes ikke de damene var noe å skryte av :\ men smaken er som baken osv greie bilder Hun blonde var ikke så ille egentlig Hadde nok ikke sagt nei takk til noen av de to der for å være ærlig. Det tror jeg ikke dere andre hadde gjort heller... Hun blonde så penest ut, men bildene var litt uklare og ikke fra helt heldige vinkler for å bedømme de vaskedamene fullt ut. Jeg skjønner heller ikke hva Dr_S mener med begjært avregistrert. Mulig han har tastet inn hvert enkelt reg.nr. i PKK-skjemaet til Statens Vegvesen? Såvidt jeg kunne se hadde ihvertfall alle bilene på bildene røde oblater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Hehe, bilde sier vel sitt var ikke dum den der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg skjønner heller ikke hva Dr_S mener med begjært avregistrert. Mulig han har tastet inn hvert enkelt reg.nr. i PKK-skjemaet til Statens Vegvesen? Såvidt jeg kunne se hadde ihvertfall alle bilene på bildene røde oblater. Da må man vel taste inn understells nummer også? Det vet han jo ikke Han mente sikkert sin egen bil, så på galleriet hans at han ikke hadde de nye oblatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Man må taste understellsnummer for å bestille time til PKK ja, men hvis du går til https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx så er det kun reg.nr. som skal til, for å se hvilken dato bilen må godkjennes neste gang. Angående bildene i galleriet så kan jo de være gamle, så det var nattens hittil tynneste argument! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 hmmm mulig han tenker på 7'ern siden det ser ut som gamle oblater, uten strek koder, med det er for jeg har importert den i sommer, og da får man ikke de "nye strekkode oblatene" før til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Tenker mer på den sølv E36 M3...men er visst ikke lov å snakke om slikt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 aha hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå