Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Den var begjært avskiltet ja gitt! Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lov å snakke om slikt her, dette er jo offentlig tilgjengelig informasjon tross alt. Jeg føler det er stor takhøyde på alle slags tema her på bimmers.no, sålenge man ikke rakker ned på andre, eller blir direkte usaklig. En annen sak er jo om det er så veldig interessant å snakke om det... Jeg har ihvertfall ingen interesse av å vite om andre folks biler er begjært avskiltet eller om det er pant i en bil, med mindre jeg er aktuell kjøper på akkurat den bilen selvsagt! Visste du dette fra før, eller hadde du så lite å gjøre at du tastet inn reg.nr. på alle bilene i Vegvesenets PKK-skjema? Du har kanskje tastet inn det samme i Brønnøysundregistrenes heftelsesskjema også? Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 En kombinasjon av det; og at jeg blir nysgjerrig på E36 coupeer med M3 emblem på i Norge God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Så ut til å være noen ålright BMWer der da.. Bart, fått deg 7-serie altså? Pen! Hva slags er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 2003 730d som har vært en tur innom Ac schnitzer, og fått seg litt ny elektronikk og litt girkasse justeringer osv. Skal se om jeg ikke får tatt litt bilder idag, så skal jeg nok klare å få lagt de ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Prøvde desperat å kjøre fra Bart i hele går, men det gikk dårlig Den går så sykt bra den 730d`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 var der selv igår var mye bra biler der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 hehe, fant et litt morsomt bilde av meg og bart som tar bilder på streetmeet (jeg er han i blå genser ) kilde; http://hillside.no/gallery/album28/IMG_0778 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Og jeg ble ikke mindre overbevist om at jeg hadde tatt til takke av hun der etter jeg fikk se et tydelig bilde! Var det disse damene som gjorde deg så skjelven på hånda at du ikke klarte å få klare bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Må nok få no vasking på CCN treffene også ja.. Så absolutt ikke ille ut det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 12, 2005 Forfatter Share Skrevet September 12, 2005 Var det disse damene som gjorde deg så skjelven på hånda at du ikke klarte å få klare bilder? Jupp Men det er vel ikke så rart Angående bildene i galleriet så kan jo de være gamle, så det var nattens hittil tynneste argument! Og det der er vel nattens tynneste forsøk på å disse noen ? Var bare et forslag da... Siden ingen visste hva han mente knehøne ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Søte jenter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Var det noen som så bimmern min børna?? røykla plassen rett ved der hvor den røde pickuppen sto?? grønn E36 med litt små tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 gikk glipp av det hmm så noen andre biler som burna, men kan ikke huske å ha sett noen grønn e36. Han i den sølv m3'en (e36) dro en fin liten burn out da han dro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 De som hatte japse biler civic og sånt prøvde å tøffe seg når de dro, spant på høyre framjul og liksom var helt nerder. så tenkte jeg skulle sette en standard, fikk et parr fine komentarer på vei ut ja... synd du ikke så den Bart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 er så typisk at jeg går glipp av morroa men men får ta det igjen en annen gang! Var du der da han med den audi cabben kom?? var senere på kvelden dette her, når de fleste hadde tatt turen hjemover, husker det var en del biler som burna da, men jeg var opptatt med å se på focal anlegget hans, har kjøpt meg det samme! så de japse bilene som prøvde å breske seg ja hehehe blir ikke helt det samme som bakhjuls burnouts nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå