Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Enig med deg i rangeringen av de. Jeg tror hun hadde kledd svarte delskinn sportsstoler i en E46 rett utenfor vinduet her også! Du bør forøvrig si deg fornøyd med det du har - ref. FHM-tråden som forsvant rett etter den ble postet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ettersom dere vil ha hun til venstre, så tar jeg hun til høyre jeg.. Men da må a komme fort, frua kommer hjem kl 2200 fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hos meg tilbys det muligheter for fast losji - da spørs det hva de er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hehe, hun til venstre gjorde desidert mest ut av seg selv når de vaska biler, måten hun reiste seg opp etter hun hadde skylt svampen i bøtta.... uff av det synet får en vær mann vann i munn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hos meg tilbys det muligheter for fast losji - da spørs det hva de er ute etter. Ja, det var det da.. Da kan de jo komme til meg først, og dra til deg etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Fikk du besøk før frua kom hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Fikk du besøk før frua kom hjem? Nei dessverre.. De kjørte nok feil.. Eller dro de rett til deg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 hehe, sorry å måtte skuffe dere gutta, men de stakk en tur innom her... skulle komme tilbake på fredag sa de for å få litt fest-kjepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Når den FHM-kandidaten din fersker deg med de to, gidder du å sende hun til venstre videre nordover, for her har jeg ikke sett noe til de ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 ja det er helt greit, skal sende de begge opp til deg.. så du bilde av FHM kandidaten min foresten....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå