Gå til innhold

Min første BMW


bzzlink
 Share

Anbefalte innlegg

Velkommen til bimmers avd. nudist! (topplaus)

Bilen var kjempefin! Vurderte Z3 sjølv når eg skulle kjøpe...;) men enda med å kjøpe eit hakk opp.

Synd at sessongen er over for i år, men det er vel forklaringa på den gode prisen du har fått den for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten, alle sammen!!

Ang motoren, så er det ikke akkurat noen racer, skulle gjerne hatt 1,9 literen, men det satt forsikringsselskapet en effektiv stopper for gitt, skulle ha 6000,- mer i premie ift de 10k jeg betaler nå.

Har ikke prøvekjørt 1,9 literen og har ikke tenkt til å gjøre det heller (out of sight, out of mind)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at sessongen er over for i år, men det er vel forklaringa på den gode prisen du har fått den for....

Si ikke det! Nå vet jeg ikke hvor du holder til i landet, men hadde en knallfin(nudist)tur i kveldssola på rv 155/154 til Ski igår. Men dama måtte trykke på pyseknappen(setevarmer) på vei hjem da....

Men ser du har skikkelig kamera også - EOS 20D

Skulle ønske det kameraet var mitt jeg og... en kamerat som tok bildene imot å få leke litt med bilen:) Ganske heftig lukkertid og ISO instilling som du ser, ikke altfor mange kameraer som klarer ISO1600 med så lite støy.

Alle bildene ligger forøvrig på bzzlink/websmall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det! Nå vet jeg ikke hvor du holder til i landet, men hadde en knallfin(nudist)tur i kveldssola på rv 155/154 til Ski igår. Men dama måtte trykke på pyseknappen(setevarmer) på vei hjem da....

...det er ikkje tvil om at ein er litt meir hekta når bilen er ny, mange cabeigara som har starta karriera med halsbetendelse og kraftige forkjølelsar...;

PS meg inklusiv!

Kos deg dette har du sikket fortjent!..hugs at det er ikkje dårleg ver og temp, det er berre å kle seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...