Eirik Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Prøver å finne en internettside om tekniske data om e36; vekt, sylindervolum etc... Vet at finn.no hadde en slik side en gang, men denne er visst fjærnet Noen som vet om noe? Leker med tanken om å importere en bil selv (om 20 år... ), og kom over denne: http://tinyurl.com/7fqpt Litt lang link, men aner ikke hvordan en gjør den kortere. Dette Norge i et nøtteskall, bilen koster 50000, men den norske sat..s stat skal ha rett over 100000 i registrering og mva! Bilen er 10 år! Utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 finn.no sin oversikt er dessverre fjernet. Forumhjelp: Du går til http://tinyurl.com/ og limer inn linken der, den siden lager en ny link til deg som er mye kortere. Jeg gjorde det for deg i dette innlegget nå, i tillegg slo jeg sammen innleggene dine, slik at du ikke fikk denne unødvendig dobbeltpostingen. Bruk for å endre innlegg istedet for å dobbeltposte. Les gjerne også www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Nazi-moderatoren Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 Hehe, ingen som kan si at han ikke gjør jobben sin nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nazi-moderatoren Erik! Det er jo så mye unødvendig dobbeltposting og sitering (billedsitering, dobbel/trippelsitering, sitering av innlegget rett ovenfor) at litt rydding må til! Men det er mye å gjøre så samtidig driver jeg litt holdningsskapende arbeid. Bl.a. med å linke til forumreglene i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Prøver å finne en internettside om tekniske data om e36; vekt, sylindervolum etc... Vet at finn.no hadde en slik side en gang, men denne er visst fjærnet Du kan jo bare gå inn på www.toll.no/bin/bilavgift og så velger du hvilken bil du skal ha så fyller den inn vekt, hk og slagvolum av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Flott, eneste er at ikke alle bilene står i listen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 DaggEn, det gjelder bare nye biler. Ikke noe E36 eller andre eldre mdoeller der. Det ser man på at f.eks. 318iS ikke er listet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå