Gå til innhold

Er d bra for motor å fjerne kat?

DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg monterte Remus effektanlegg på bilen min idag (fra kat og bak) og jeg ble så sinnsykt skuffet da jeg startet opp bilen etterpå. Det var absolutt ikkje noe forskjell på lyden i d hele tatt!! Kjørte den en stund så den fikk blir varm men d hjalp ikkje d grann..

Dette er elendig. Hva er vitsen med et effektanlegg viss ikkje du får golyd??

Vil fraråde alle å kjøpe Remus.

Jeg har jo en e36 325i så d skulle jo ha kommet litt golyd hvertfall.

Nei dette ødelagte dagen min hvertfall. Har hatt STORE forventninger til å få det montert på bilen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merket du noen forbedring, gasspådrag evnt.

Jeg merket ikkje noe forskjell der heller men kjørte bare ca 2 mil på vannoverfylte veier så fikk ikkje testet den skikkelig.

Var anlegget helt nytt? Som regel må man kjøre noen dager/uker med det før det får den rette lyden. Det er noe av isoleringen/støydempingen som brennes bort.

Ja helt nytt. Ja håper det er masse isolering som skal brennes bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.remus.at/

Kom ikkje inn på denne sida, men meinar det var oppe ein diskusjon her for nokon mnd. sida....då var det linkar inne på sida til Remus, der det var lydprøvar av pottene. Nesten eit einstemmig bimmerspanel likte orginallyden på BMW bedre enn med remuspotte/anlegg. Problemet var at lyden på Remuspotta var lysare??!??.... ikkje for det, det vart litt hissig lyd hugsar eg om det ikkje var noko bromm om du forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...