DaggEn Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Jeg monterte Remus effektanlegg på bilen min idag (fra kat og bak) og jeg ble så sinnsykt skuffet da jeg startet opp bilen etterpå. Det var absolutt ikkje noe forskjell på lyden i d hele tatt!! Kjørte den en stund så den fikk blir varm men d hjalp ikkje d grann.. Dette er elendig. Hva er vitsen med et effektanlegg viss ikkje du får golyd?? Vil fraråde alle å kjøpe Remus. Jeg har jo en e36 325i så d skulle jo ha kommet litt golyd hvertfall. Nei dette ødelagte dagen min hvertfall. Har hatt STORE forventninger til å få det montert på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Kjøp grenrør i tillegg... hjelper på d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Merket du noen forbedring, gasspådrag evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Var anlegget helt nytt? Som regel må man kjøre noen dager/uker med det før det får den rette lyden. Det er noe av isoleringen/støydempingen som brennes bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Mm, stemmer det. Var absolutt null forskjell med sebringen min de første dagene også. Er ikke spesielt mye lyd nå heller, men den låter helt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 Merket du noen forbedring, gasspådrag evnt. Jeg merket ikkje noe forskjell der heller men kjørte bare ca 2 mil på vannoverfylte veier så fikk ikkje testet den skikkelig. Var anlegget helt nytt? Som regel må man kjøre noen dager/uker med det før det får den rette lyden. Det er noe av isoleringen/støydempingen som brennes bort. Ja helt nytt. Ja håper det er masse isolering som skal brennes bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 http://www.remus.at/ Kom ikkje inn på denne sida, men meinar det var oppe ein diskusjon her for nokon mnd. sida....då var det linkar inne på sida til Remus, der det var lydprøvar av pottene. Nesten eit einstemmig bimmerspanel likte orginallyden på BMW bedre enn med remuspotte/anlegg. Problemet var at lyden på Remuspotta var lysare??!??.... ikkje for det, det vart litt hissig lyd hugsar eg om det ikkje var noko bromm om du forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Om du er ute etter skikkelig lyd så er uten tvil Scorpion tingen. Det lager lyd i bøtter og spann. Mener det er en på bmwccn som har et slikt til salgs til en 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 13, 2005 Forfatter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg var egentlig sånn passe fornøyd med lyden av orginalanlegget men den ble litt lyst og pinglete når jeg kom opp i turtall.. Men d er jo d fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Sebring effektanlegg og grenrør er bra det Originalmanifoilen er knøttliten i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 moongoose seier eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Eisenmann - uten tvil best , skal ha det på min neste bil iaf Scorpion er 2. valget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 på med grenrør så rakt rør resten av veien og en potte på da blir det nok lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hadde en E46 323Ci med remus cat-back anlegg. Trengte et par uker på seg før grom lyden kom. Lyden ble enda råere etter å ha blåst nedover Autobahn i over 220km/t i 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hva er vitsen med et effektanlegg viss ikkje du får golyd?? Tja, bedre effekt kanskje? Og om jeg forstår deg rett så står kat'en fortsatt på bilen? Vil tro den må bort før du vil høre godlyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå