Eika Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 jeg mater mine hver 3 dag så de er rimelig sultene hvergang de får mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 disse kommer foresten i A magasinet til aftenposten denna lørdag eller neste trur jeg.. fikk en mail av en dame i aftenposten for ett par dager siden med MASSE spm om de og ville ha bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 fikk en mail av en dame i aftenposten for ett par damer siden dvs et par helger siden eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 hehehe... var bare 2dager/damer siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 akuratt nå sitter jeg å jubler... har noen andre fisker til 1000kr stk og de har nå fått 15unger.. og når de først har begynt og levere unger så kan man regne med atte de leverer unger hver andre mnd så 10-15000kr hver andre mnd regner jeg med atte disse leverer nå :D fin måte å betale bilprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Hvilke fisker er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 Hypancistrus zebra L46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Altså, selv om dyrebutikken kanskje tar 1000,- kr stk for den ancistrusen din, er det neppe sikkert du kan ta det som stk pris når butikken skal kjøpe av deg. Dessuten, når disse er yngel tar det vel en stund før de er store og fine. Uansett, kult at du har fått de til å leke og fått unger! Har selv masse maller som leker, uten at det blir noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 ancistrus å ancistrus.. ancistrusene får man yngel på bare man har en hule... disse er meget kresene og må ha perfekt vannkvlitet så kansje man får de i lek hvis man har flaks... disse ligger på 1200-2000kr i butikkene.. men på det private markedet ligger disse på 1000kr det tar ca 2mnd føre de er 4-5cm og kan selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 de skal ikke ha så mye rødt kjøtt pga: magen tåler det ikke.. men de spiser ALT jeg har gitt de... mater de som regel med laks, reker og kyllingfilet Husker jeg hadde 18 store Piraya på det meste for en 10 år siden, men jeg matet dem KUN med slørhale osv... Kun levende selvsagt Om diskusjonen der rester/skjelett låg igjen... Hos meg låg der kun rester igjen EN eneste gang, og det var en gang jeg ga dem en fisk på 22 cm før jeg reiste på vinterferie. Det ble visstnok for mye mat for dem, så rester ble liggende og forgifte vannet... Det hele endte med at min mor ringte og lurte på hvorfor mesteparten av mine Piraya låg og svømte på rygg... Tror det er viktig å mate de med levende fisk for å opprettholde kamp-instinktet (eller hva de nå enn har). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 det er kjipt med nitrit i vannet :/ hvor store var dine? hvor stort kar hadde du? litt genialt med såå dyr fisk som L46 pga: "JIPPI nå fikk fiskene yngel, nå kan jeg kjøpe større turbo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 det er kjipt med nitrit i vannet :/ hvor store var dine? hvor stort kar hadde du? litt genialt med såå dyr fisk som L46 pga: "JIPPI nå fikk fiskene yngel, nå kan jeg kjøpe større turbo" Mener på at jeg hadde 380 liters kar?? Eller var det mer? Er så mange år siden... Stort var d iallefall. Fiskene mine tror jeg var 15 cm eller noe sånn. Men det gikk jo en hel haug tapt som nevnt, så etter at jeg kjøpte inn ny bestand så ble de solgt kort etterpå. Og større turbo enn den jeg har, vil jeg IKKE ha - hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 hehe.. 380 er jo stort det får 375 i hælja (150x50x50) så da får de kose seg større bremser, intercooler, dempere.. ALLTID noe å forbedre på en bil nice atte akvarie fiskene skaffer kr til oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 29, 2005 Forfatter Share Skrevet September 29, 2005 5 av de er allerede solgt 3000kr for 5fisk på 2cm er ikke dårlig betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå