Gå til innhold

signalkabler og kicker kx700.5


 Share

Anbefalte innlegg

har nettopp kjøpt en kicker kx 700.5 forsterker(av Nautilus, takk for en god handel og god pris :wink: ), men når jeg leser på koblingsskjemaet for forsterkeren viser den til at den skal ha 2 signalkabler fra cd-spilleren, en til amp 1 og en til amp 2. Jeg har ikke to signal-utganger fra min spiller, hvordan skal jeg da koble dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt en kicker kx 700.5 forsterker(av Nautilus, takk for en god handel og god pris :wink: ), men når jeg leser på koblingsskjemaet for forsterkeren viser den til at den skal ha 2 signalkabler fra cd-spilleren, en til amp 1 og en til amp 2. Jeg har ikke to signal-utganger fra min spiller, hvordan skal jeg da koble dette?

Splitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste jeg burde ha skrevet dette, men, jeg har dobbel signal-kabel, men trenger altså, 2 doble signalkabler. Det er to tilkoblinger på forsterkeren, en til amp 1(som har en hvit utgang, og en rød utgang) og en til amp 2(en hvit, og en rød utgang.) Men jeg har bare en rød og en hvit utgang på spilleren....

Hvordan skal jeg få dette til å funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste jeg burde ha skrevet dette, men, jeg har dobbel signal-kabel, men trenger altså, 2 doble signalkabler. Det er to tilkoblinger på forsterkeren, en til amp 1(som har en hvit utgang, og en rød utgang) og en til amp 2(en hvit, og en rød utgang.) Men jeg har bare en rød og en hvit utgang på spilleren....

Hvordan skal jeg få dette til å funke?

Du trenger da fortsatt 2stk splittere.. Vist du vil kan jeg hjelpe deg med dette over msn. Legg til bmw850se@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...