jødahl Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Har endelig fått lysene mine og har et lite problem (tror jeg nå da). Øverst på dette bilde ser man et "hull" hvor bilde 2 går inn. Men det jeg ikke helt har forstått er hvordan den skal inn i den nye lykten, som ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 På det nederste bildet ser det ut til å være et rundt deksel helt til høyre for den ledningen. Kan ikke det fjernes da? Ihvertfall ser denne deksellignende saken til å være på samme sted som hullet på det øverste bildet. Tok litt tid før jeg så likheten, fordi det ene bildet står 90° vridd i forhold til det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Men det virker som den er "limt". Vet ikke om den skal fjernes. Vil ikke ødelegge noe heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Sikker på at det er elektrisk justering på den nye lykta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Er ikke sikker på noe som helst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hehe, akkurat. Om den ikke passer så er enten lyktene ikke orginal, eller så er det ikke elektrisk justering på de. Ta av den motoren. Bruker den ALDRI likevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Hva er den til egentlig? Jeg fikk også med noen kabler, som virker som skal kobles til batteriet? Men lysa funker jo som de skal Skal ut å sjekke om fulltlysa funker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 monterte HELLA angeleyes på min gammel bilen min, da måtte jeg vri den plast pluggen av, satt litt fast. du må bare se om den skal løsnes. er ikke artig å ødelegge ei ny lykt. Dra bort på den nermeste BMW sjappa å hør om de kan se på lykta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hva er den til egentlig?Jeg fikk også med noen kabler, som virker som skal kobles til batteriet? Men lysa funker jo som de skal Skal ut å sjekke om fulltlysa funker nå! Den justerer hovedlysene opp og ned, selve reflektoren. Noen grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 dvs den justeringsdimmeren ned til venstre for rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Aha! Det den er til ja Var ute å sjekket i sta, ALT fungerer jo, fulltlys og alt, så ble litt forvirret, siden det er såpass mye til overs Men da skal jeg se litt mer på det i morgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 jeg droppa den på min jeg. Bilder????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Bilder kommer i morgen! Men en ting jeg nettopp fant ut. Det ene fulltlyset mitt funker jo ikke Hva kan det komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 hva med å se om pæra er hel da? gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Men det virker som den er "limt". Vet ikke om den skal fjernes. Vil ikke ødelegge noe heller ikke noe problem å ta av den... bare å ta ei vasspumpe tang klemme til helt innerst å vri den av, detta har jeg gjort mange ganger. Sitter som fy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå