Morten318 Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Trenger foringer fra powerflex. Noen som vet hvor man får kjøpt disse til en rimelig penge? Vet om www.powerflex.no og gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 os bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 jeg kjøpte mine hos www.powerzone.no jeg var og hentet de i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 skal prøve å ringe os bildeler i morgen.. Bilen skal inn til eu kontroll innen oktober så jeg har da ikke tid til å bestille fra Powerzone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Da har jeg kjøpt foringer.. på www.powerflex.no aka www.facemotorsport.no Anbefaller de.. Servicen var på topp da jeg kom etter stengetid. Og det blei 200kr billigere for foringene enn om jeg skulle bestilt det fra os eller gs bildeler. +da frakt.. To bærearsforinger bak kom på 474kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Kan du fortelle hvor mange man har under der på en E36 coupe? Får man noen effekt av bare å bytte foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Stikk inn på denne siden under produkter, der finner du en oversikt over hvor mange du trenger og hvor de sitter http://www.powerflex.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Kimmit-sport handler jeg av, kjempeservice der og de har meget gode priser på alt! Sjekk ut www.kimmit-sport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 http://kimmit-sport.com/e-shop/index.php?cPath=34_37 De hadde ikke foringer til BMW de.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Nei, men kan jo handle litt allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Stikk inn på denne siden under produkter, der finner du en oversikt over hvor mange du trenger og hvor de sitter http://www.powerflex.no/ Jeg var der før jeg posta, skjønte ikke så mye egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Kan du fortelle hvor mange man har under der på en E36 coupe? Får man noen effekt av bare å bytte foran? 2 foran, de merket jeg endel forskjell på. så er det 2 bærearmsforinger og 4 traversforinger bak. I tillegg kommer to foringer på hver av stabstaga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå