oeyvindt Skrevet September 16, 2005 Forfatter Skrevet September 16, 2005 Ja, da var jeg sikkert på delelageret. Igjen... Er på fornavn med de fleste der, kansje på tide å roe det ned
E-Evjen Skrevet September 16, 2005 Skrevet September 16, 2005 Da tipper jeg det var du som sto forran meg.
Aguilera Skrevet September 16, 2005 Skrevet September 16, 2005 Må bare få si en ting...-Nydelig bil :D:D
oeyvindt Skrevet September 17, 2005 Forfatter Skrevet September 17, 2005 Takk! Den er ikke så værst..... Men et eller annet stemmer ikke helt tror jeg, fordi i de 1 1/2 mnd. som bilen har vært for salg har ikke en person kommet for å se eller prøve.
Gunnar Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 Det som ikke stemmer er bruktmarkedet for tiden.. det er noe dritt å sitte med biler til noen kroner nå. Risikerer store tap.
Custom Edition Skrevet September 17, 2005 Skrevet September 17, 2005 må si jeg falt for den fargen der assa.. meget spesiell sleng inn noe flere bilder hvis du har da Gjerne mer av interiør og noe av motorrom etc
Patrick B Skrevet September 23, 2005 Skrevet September 23, 2005 Eg vil ha den bilen din! Jeg kjøper bilen din når jeg har solgt min! For faen! Må bare si at jeg liker coupe bedre som nevnt tidligere, men, class2!
cornelius Skrevet Oktober 19, 2005 Skrevet Oktober 19, 2005 fin bil, har dreve å lett etter en slik en, de kommer jo på over 80 000 vis du importerer fra tyskland, å da er de langt unna så fin som din.. kunne godt tenkt meg å kjøpe den, men har ikke hjerte til å kjøpe en så strøken bil, siden jeg ikke skal holde den orginal... utrulig gjenomførte biler det der...
oeyvindt Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 Ja, jeg ga 5500 euro for den der nede. Ble ca.97000,- ferdig på veien. Bilen er solgt nå, og for å si det sånn så tjente jeg ikke penger på den.... For håpe jeg kan ta inn igjen på bilen jeg skal kjøpe igjen
Patrick B Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Ja, jeg ga 5500 euro for den der nede. Ble ca.97000,- ferdig på veien. Bilen er solgt nå, og for å si det sånn så tjente jeg ikke penger på den.... For håpe jeg kan ta inn igjen på bilen jeg skal kjøpe igjen Kan ikke regne med at man tjener på å selge en bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå