Gå til innhold

Bilen min. Kommentarer

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil. Har du slik navi fra Prix? Medion eller noe? Brukbart?

Har en sånn en i den taxin jeg kjører i helgene, grei sak til den prisen ihvertfall, eneste er at den er ikke helt oppdatert, sier jeg skal svinge til høyre der det ikke er vei osv, pga vei har blitt fjerna tidligere el.

Men stort sett veldg grei og politelig, lett og og kjapt å programmere inn reisedestinasjoner med touch screen.

Eneste er at skjermen kunne vel vært litt større, men da blir jo prisen deretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pen E46 du har der!

Vinga er ac schnitzer orginal, som alt anna.. må nesten ver der :D

synst det ser ok ut.

Jeg har selv BMW aerodynamikkpakken på min E46 (unntatt hekkspoileren) og visste at dette var ganske likt AC Schnitzers styling, men ikke at det skulle være likt!

aaa.jpg

Svart bil, og kun det ene bildet der, så det kommer kanskje ikke helt klart frem, men all stylingen min er identisk med din. Er du sikker på at det er AC Schnitzer styling, og ikke bare noen AC S-emblemer, girkule og speil?

Her er forresten AC Schnitzer som ligner, det eneste i katalogen som ligner, og det er ikke identisk, med unntak av hekkspoileren som ser ut til å være tilnærmet lik.

e46_1.jpge46_3.jpg

For å være ærlig, jeg tviler sterkt på at all stylingen din er AC Schnitzer! Men bilen er pen uansett den, for all del!

har leita etter dei, veit du kor en får tak i da? gjerne kopi felg..? :)

GS Bildeler har AC Schnitzer kopifelger. De jeg har på min bil, se bildet over er kjøpt hos GS. 17" kopi av AC Schnitzers type III R. Originalt så finnes de kun i 18", og de originale er skrudde, kopiene har de skruene til pynt.

I tillegg flyttet jeg denne til Bilder & filmer / Show-off, da jeg synes den passer bedre der enn i Annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...