Dr_S Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Synes ikke bilen blir komplett ACS liksom uten felgene, men pen bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Fin bil. Har du slik navi fra Prix? Medion eller noe? Brukbart? Har en sånn en i den taxin jeg kjører i helgene, grei sak til den prisen ihvertfall, eneste er at den er ikke helt oppdatert, sier jeg skal svinge til høyre der det ikke er vei osv, pga vei har blitt fjerna tidligere el. Men stort sett veldg grei og politelig, lett og og kjapt å programmere inn reisedestinasjoner med touch screen. Eneste er at skjermen kunne vel vært litt større, men da blir jo prisen deretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 Synes ikke bilen blir komplett ACS liksom uten felgene, men pen bil uansett har leita etter dei, veit du kor en får tak i da? gjerne kopi felg..? Kjem i frå angedalen visst du veit kor da e. jepp, har budd i førde i noken år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 var mangen sogninga her! savna plassen likte meg godt der gik vk1 elmek på øyrane og har budd på sande i 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 sande ja, kulde hol ke du heite ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Kjempefin bil men du skulle hatt ACS felgane ja, dei 5 eika..og litt senk framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 acs felger, kor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 En pen E46 du har der! Vinga er ac schnitzer orginal, som alt anna.. må nesten ver der synst det ser ok ut. Jeg har selv BMW aerodynamikkpakken på min E46 (unntatt hekkspoileren) og visste at dette var ganske likt AC Schnitzers styling, men ikke at det skulle være SÅ likt! Svart bil, og kun det ene bildet der, så det kommer kanskje ikke helt klart frem, men all stylingen min er identisk med din. Er du sikker på at det er AC Schnitzer styling, og ikke bare noen AC S-emblemer, girkule og speil? Her er forresten AC Schnitzer som ligner, det eneste i katalogen som ligner, og det er ikke identisk, med unntak av hekkspoileren som ser ut til å være tilnærmet lik. For å være ærlig, jeg tviler sterkt på at all stylingen din er AC Schnitzer! Men bilen er pen uansett den, for all del! har leita etter dei, veit du kor en får tak i da? gjerne kopi felg..? GS Bildeler har AC Schnitzer kopifelger. De jeg har på min bil, se bildet over er kjøpt hos GS. 17" kopi av AC Schnitzers type III R. Originalt så finnes de kun i 18", og de originale er skrudde, kopiene har de skruene til pynt. I tillegg flyttet jeg denne til Bilder & filmer / Show-off, da jeg synes den passer bedre der enn i Annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Fin bil! hadde vært bra med AC felger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 acs felger, kor? www.eiker.com selger iaf disse fra RH. Meget populær felg, iaf på E36. http://www.eiker.com/admin/common/getIm ... &xsize=130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Fy faen i helvete så stygg E46!! Neida, bare kødda Drit fet og pen! Litt liten motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 nice bil skule likt å hatt en e46 (m3 cab?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damien Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Kenneth? aka Kalbert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Pen E46, noe sånt jeg kunne ha tenkt meg! Likte spoilern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 acs felger, kor? er rimelig sikker, har tyske papirer på det og, alt av styling er merket med Ac Schnitzer innstøpt i delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå