BMW_JP Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Hva tar seg best ut med blinklys foran ved siden av originale lykter? Selv mener jeg klare sort, siden det blir en "smooth" overgang med hensyn til de org. lyktene. Nå har jeg helt hvite, snø-blinklys. Vil ha de vekk... Noen som har bilder av sorte klare blinklys??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Peneste etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 må si meg enig der jeg óg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 men noen som har bilder av det med originale frontlykter ?? gjerne av hele fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Var det de der du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 jeg ville ha gått for klart glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Ja mente noe sånt, eller de sorte. Disse: men er det noen forskjell på dissse her da, uten om det i midten? disse er ganske like eller hva? den ene er sort-klar bare.. (den siste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Den første har jo det dekselet over slik at du kan bruke oransje pærer uten at det ser helt forferdelig ut. På de nederste må du ha diadem, silvervision eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Ok, nå har jeg bestilt den sorte. Er OS bildeler raske med å sende ut? Får jeg den til lørdag tro? hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 ta bilde før og etter av fronten din og legg ut, så vi kan se forskjell er du snill. trur det blir kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg tror jeg kan grave frem bilder av min med både oransje, hvite, klare og sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Har sett noen nye nylig. Sto på en E35 328i i stavanger. Der var lykt og blink var et stykke. Så jævlig rått ut, skal se om jeg finner bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 jeg kjøpte de litt sota blinkersene jeg. mye bedre enn hvite. de på bildene over her er også kule da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg og har de.. har du den orange hetta inni ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå