BMW_JP Skrevet September 20, 2005 Forfatter Share Skrevet September 20, 2005 OS er ikke så raske med å sende ut.... ikke fått ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 har prøvd å sende de mail i flere mnd hva skjer med nettbutikken dems egentlig.. var sinnsykt bra service der før men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Ta å ring heller. De er bra på telefon service ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Jeg bestilte fra nettbutikken. Får jeg aldri den eller? Gir de 1 dag til hvis ikke så kjøper jeg de et annet sted. Er GS kjappere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg og har de.. har du den orange hetta inni ell? har orange pære på ene siden, og hvit på andre. (bare ble sånn, skal fikse det snart) faktisk synes jeg den siden med den orange pæra ser best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Bilder , Raven ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 tok noen før og etter bilder med telfon men har ikke dem her nå. skal se om jeg får tid til å jogge ut på parkeringen en tur å knipse litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 http://www.home.no/peugeot306/IMG_0030.jpg Disse er litt sotet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 De var veldig fine. Ikke for hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå