Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen 16-18 september

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, ikke Gatebil, det skal visst være en heidundrande fyllefest der kun noen få heldige vanlig dødelige + en hel haug med inviterte over-hypa biler skal få kjøre på banen. Kjøringa består i hovedsak av brei sladd gjennom en eller flere av svingene, full gass med dekkrøyk på langstrekk, og ellers rolig lunting rundt banen. Med unntak for de løpsseriene som kjører selvsagt. De som på den ordinære kjøringa forsøker seg på litt effektiv kjøring med riktig sporvalg blir flagget av banen (fritt etter Ove Kvam, Gatebil 2003)

OK! Dette var selvsagt satt utrolig på spissen, men det er ikke langt unna sannheten heller. Tidligere var det jo fritt fram for å kjøre på banen, det var mulig å parkere i nærheten av banen, og det var mulig å bevege seg rundt i depotområdet. Gatebil har rett og slett blirr for stort i forhold til de fascilitetene som finnes på baner rundtomkring i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan for en fest det var!!!

Og her er et annet poeng.. skal det ikke være et biltreff..?

er enig med Erik E46 Einum, er blitt for stort nå. banen mangler orntlige tribuner ol. folk klatrer opp i skilt eller nærmeste tre for å få sett litt av banen. alle står å ser i breisladd svingen eller på lang sletta... Mange av de som kommer dit kommer kun pga festen. Vi kombinerte folkeliv og bil, har muligheten vært til stede har jeg sikkert kjørt på banen. Men hvem orker å stå i kø lenge, for å kjøre noen få runder me breisladd i gjennom en sving? ikkje jeg... koste meg heller i sola med en kall en 8) (selfølgelig i breisladdsvingen) :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg vel en tur, om jeg finner meg noen å sitte på med :P Får håpe E65`en til Bart skal da :P I værste fall så kjører jeg vel selv. Hva med å lage en bimmers convoy bort ditt?

Får nesten ta oss en tur på lørdagen ja :wink: hadde vært morro om det var flere som skulle ta turen, og ta følge med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...