mAZE Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Da får jeg vel spørre om det er noen som skal dit av dere da? Vi får håpe på fint vær, noe dessverre ikke er varslet... Jeg skal dit ihvertfall da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jepp. Skal bortover. Drar på Lørdags morran tenker jeg og ligger over til Søndag. Så på værmeldinga på NRK istad og det ser faktisk veldig bra ut både Lør & Søn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 jag skal bortover:) gleda meg vilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Heller tvilsomt for min del, tror jeg.. Var på septembertreffet i fjor, det var en våt opplevelse. Dessuten har jo både Hafsengen og VS lagt inn årene for vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg var på gatebil tidligere i år (og den våte i fjor) og sånn egentlig er det ganske kjedelig. Sett det meste før liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 var på sommertreffet i år(satan for en fest det var!!!), å høsttreffet i fjord. holder liksom for min del det. en gang om året. er langt å dra fra Tromsø for en langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 satan for en fest det var!!! Og her er et annet poeng.. skal det ikke være et biltreff..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Nei, ikke Gatebil, det skal visst være en heidundrande fyllefest der kun noen få heldige vanlig dødelige + en hel haug med inviterte over-hypa biler skal få kjøre på banen. Kjøringa består i hovedsak av brei sladd gjennom en eller flere av svingene, full gass med dekkrøyk på langstrekk, og ellers rolig lunting rundt banen. Med unntak for de løpsseriene som kjører selvsagt. De som på den ordinære kjøringa forsøker seg på litt effektiv kjøring med riktig sporvalg blir flagget av banen (fritt etter Ove Kvam, Gatebil 2003) OK! Dette var selvsagt satt utrolig på spissen, men det er ikke langt unna sannheten heller. Tidligere var det jo fritt fram for å kjøre på banen, det var mulig å parkere i nærheten av banen, og det var mulig å bevege seg rundt i depotområdet. Gatebil har rett og slett blirr for stort i forhold til de fascilitetene som finnes på baner rundtomkring i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 satan for en fest det var!!! Og her er et annet poeng.. skal det ikke være et biltreff..? er enig med Erik E46 Einum, er blitt for stort nå. banen mangler orntlige tribuner ol. folk klatrer opp i skilt eller nærmeste tre for å få sett litt av banen. alle står å ser i breisladd svingen eller på lang sletta... Mange av de som kommer dit kommer kun pga festen. Vi kombinerte folkeliv og bil, har muligheten vært til stede har jeg sikkert kjørt på banen. Men hvem orker å stå i kø lenge, for å kjøre noen få runder me breisladd i gjennom en sving? ikkje jeg... koste meg heller i sola med en kall en (selfølgelig i breisladdsvingen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg tar meg vel en tur, om jeg finner meg noen å sitte på med Får håpe E65`en til Bart skal da I værste fall så kjører jeg vel selv. Hva med å lage en bimmers convoy bort ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 jeg pappa og kameraten hans med caravella kommer hvis noen ser en caravelle med breeeeie hjul og en stoor eksos potte med ett V8'r bråk så er det bare å prøve seg trur vi reiser innover på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg tar meg vel en tur, om jeg finner meg noen å sitte på med Får håpe E65`en til Bart skal da I værste fall så kjører jeg vel selv. Hva med å lage en bimmers convoy bort ditt? Får nesten ta oss en tur på lørdagen ja hadde vært morro om det var flere som skulle ta turen, og ta følge med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg kommer på søndagen! Har desverre ikkeno bil å prøve der, men blir artig å få litt inspirasjon før vintern kommer og pågangsmotet forsvinner med varmen, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Det var da fælt'a Jarle, du kommer ofte du OK! Dette var selvsagt satt utrolig på spissen, men det er ikke langt unna sannheten heller. Nei, det er ikke det og det er egentlig ganske tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Hvis folk ikke skal kjøre, hvor parkerer dere da egentlig?? hadde vært kult å stått litt sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå