Jarle Skoftedalen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Det var da fælt'a Jarle, du kommer ofte du Hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg og to bimmer folk til fra Tønsberg kommer å er hele helga som vanlig =) Og en Ford kar da Meningene mine om gatebil har jeg skrevet alt for mye om på bilforumet, orker ikke skrive om det her, men kan si så mye som at jeg gleder meg no vannvittig til hvert treff, ja det har blitt for stort for å holdes der, men skitt au, det er et knallbra treff for de som ikke har noe i mot underholdene kjøring (for publikum), kø, større folkemasser osv. De som syntes det har blitt for stort til å dra dit for ta seg til takke med bauda treff osv Og som de sier på gatebilfilmen 2002, ingen gatebilentusiast skyr været Jeg som mange andre har sett de aller fleste bilene som er der maaange ganger, men jeg koser meg for det! Vel møtt! jeg pappa og kameraten hans med caravella kommer hvis noen ser en caravelle med breeeeie hjul og en stoor eksos potte med ett V8'r bråk så er det bare å prøve seg trur vi reiser innover på torsdag DETTE, har jeg gledet meg til, jeg går utifra at dette er "1105HKBUSSEN" til Stein Arne Lindvall?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg også kommer! starter å kjøre ikveld en gang:) (fra Ørsta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Noen som skal opp en tur på lørdag? Eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jeg skal på lørdag, men kommer fra sverige sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 blir en liten tur på lørdag. ser ut som været skal bli ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Jeg drar også på lørdagsmorgenen.. Så får vi håpe været holder seg, har planer om overnatting så det er best været holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 ska nedover på lørdagen... Var å skjekka med tog/buss ruter fra oslo, en helvetes rute, masse bytter. Trur d bli leiebil....:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Et alternativ er å høre om noen på bilforumet har en ekstra plass Man vet aldri, lignende spørsmål er stilt der før Man må jo hjelpe en bilentusiast i nød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå