Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen 16-18 september

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og to bimmer folk til fra Tønsberg kommer å er hele helga som vanlig =) Og en Ford kar da :roll::wink: Meningene mine om gatebil har jeg skrevet alt for mye om på bilforumet, orker ikke skrive om det her, men kan si så mye som at jeg gleder meg no vannvittig til hvert treff, ja det har blitt for stort for å holdes der, men skitt au, det er et knallbra treff for de som ikke har noe i mot underholdene kjøring (for publikum), kø, større folkemasser osv. De som syntes det har blitt for stort til å dra dit for ta seg til takke med bauda treff osv :wink: Og som de sier på gatebilfilmen 2002, ingen gatebilentusiast skyr været :wink: Jeg som mange andre har sett de aller fleste bilene som er der maaange ganger, men jeg koser meg for det! :D Vel møtt!

jeg pappa og kameraten hans med caravella kommer :D hvis noen ser en caravelle med breeeeie hjul og en stoor eksos potte med ett V8'r bråk så er det bare å prøve seg :D trur vi reiser innover på torsdag

DETTE, har jeg gledet meg til, jeg går utifra at dette er "1105HKBUSSEN" til Stein Arne Lindvall?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...