johjoa Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Jeg har egentlig gitt opp på det norske rettsystem... personlig syns jeg straffene er for lave. men for og ungå altfor store diskusjoner vil jeg vise til til en artikkel i dagbladet.no Anket voldtektsdom - fikk lengre straff http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/14/443388.html Så jeg ble forbauset over dette... Lagmansretten Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... jeg blir så forbandet av og se at noen slipper unna med bare 3år i fengsel for noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Straffen hadde vel vært høyere hvis han heller hadde blitt stoppet i laser på vei hjem etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 14, 2005 Forfatter Share Skrevet September 14, 2005 ooh... den svei... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 14, 2005 Share Skrevet September 14, 2005 Det verste er at det ikke er alt for langt unna virkeligheten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå