Gå til innhold

Min 88' e34 535i, kommentarer?

damien
 Share

Anbefalte innlegg

Var det denne som mulig skulle byttes mot en 200sx s13?

Jepp, det var nok det. Var en som ville bytte og møtte meg, med en 200sx som så ut som den var mala med rulle og bengalakk... motoren gikk ikke over 3500rpm..trykk lekkasje.. off :P At folk tør :)

Vel, skal love dere at bilen er lilla så det holder, hehe. Jeg har skrudd fargen sånn ca til sånn den faktisk ser ut, siden det var et dårlig kamera jeg brukte, så blei fargen litt dull i forhold til det den egentlig er. Jeg sier bare en ting, våt bil, litt sol ute.. :) Her kommer et bilde jeg ikke har tukla med:

PIC_0007.JPG

Bildet er tatt litt utpå kvelden, så da ser den mer blå ut. Men uansett, bildet er ikke tukla med. Og see på den fæle lakk skaden på panseret :( må omgjøres...

Ellers vil jeg takke for positive kommentarer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og see på den fæle lakk skaden på panseret :( må omgjøres...

Jeg klarte ikke å se noen lakkskade jeg... Det eneste jeg så var at BMW-lodoen var lakkert! :? I de andre tilfellene jeg har sett logoen har vært fjerna, så har den virkelig vært fjerna, dvs. plukka av, og hullet sparklet igjen før lakkering. Her ser det ut som om det er lakkert oppå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var så strøken som den kunne bli stort sett. Var ikke en flekk med rust engang :D Ikke som jeg kunne finne iallefall.

Alt i toppen er nytt, og den er koks fjerna og reingjort, så motormessig var den også ganske bra. Bilen hadde gått akkurat 300 når jeg solgte den, så jeg tok ikke mer enn 60 000,- for den. Kunne sikkert fått mer, men hvem betaler vel over 60k for en bil som har gått over 300..? :P

Synd at den hadde gått så langt egentlig, var en jævlig god bil og pen bil det der. Neste gang jeg kjøper BMW blir det nok en e34 igjen tenker jeg. Men da en m5 eller noe sånt. Har iallefall skaffa meg vinterbil nå, Volvo 480 turbo (sånn lita rotte med 180hk) så det blir stas, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...