venbus Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 her er den siste oppgraderinga på e30 fronten på prærien::: http://www.praerien-racing.com/bildegal ... p?album=71 nå har jeg montert den nye stooore turboen på denne bilen. det er også ny stooor whastegate. har bestillt 650cc dyser og forsterka clutsj. når jeg kommer tilbake fra nordsjøen skal jeg bygge ny stoor cooler og nye rør i motorommet. dette blir knall. det er megasquirt datasprut på denne bilen. den går ganske bra nå også, å denne skal jeg bruke på bane neste år..
ReiRud Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Blir vel kjørbar begge bilene sikkert hva er det Erlend skal kjøpe seg nå? så at han skal selge bilen sin... jeg personlig venter på turbo som kansje kommer til bygda neste uke..til is`n passer bra i og med at jeg har perm fra neste fredag
venbus Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 jasså... turbo er bra vettu...... erlend lurer på e46 ett eller anna.... e å har lyst på en e46 eller en 7 serie......
turbo_fever Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Når er det du kommer hjem igjenn da?? Tore fra ellingsøy nevnte att du kanskje blei med han når han skulle komme hit med data sprut til meg.
venbus Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 jasså... er kommet hjem nå.. men har ikke hatt tid til å modifisere bilen min enda.. har fårr clutsj dah.... bestillt dyser men ikke laget ny cooler enda...¨ tore??? kem e de??? ronnt som driver med ms tenkte vel at alle kunne kommet hit på prærien dah...
turbo_fever Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Tore,, ka pokker'n, de fekk e ikke mæ me att e hadde skrevet.. Skulle skrive ronny jeg da.. Han kjenner du sikkert.. Var vel noe med att du kanskje hadde en plugg som han trengte. Så skal dem vel mappe litt på mr2 turbon til kameraten hans. Sorry OT bilen din blir sikkert knall til slutt når du får sammen alt nå. Vil att min også skal gå slik:D:D
ReiRud Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 turbo bli rått på is ja e46?? ka motor da? ves du ska ha 7 serie...ta e38 den e fin!!
venbus Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 e46 jah.. vet ikke ka motor som bli aktuelt enda.... å de e e38 7 serie e har lyst på ja.. lav me store råe hjul... treng en 7 serie til å dra bilhengeren med twinturbo e30'n på vettu...
turbo_fever Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Er det noe framgang på cooler idag?? Har ikke hørt noe fra ronny ang tur til prærien idag du??
venbus Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 vannt ikke å fixe cooler i dag... snkket me ronny jah... de blir kansje neste helg eller i mårra...
turbo_fever Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Sattse på imårra da Nesste helg har jeg sikkert ikke annledning. Da skal jeg ha sønn min, så er ikke så enkelt da.. Men vet du om det kan være coilen som kan være grunn til att jeg pluttseleg for tenningskutt?? Skjedde ved bytte til større turbo
venbus Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 i helgen kommer visst ronny en tur oppover for å hjelpe til med mapping og justering av megasquirten. jeg må lage å montere den nye cooleren først. han har med de nye 630cc dysene mine og så skal vi teste etterpå vi har montert..... bilder av den nye turboen og whastegaten:::::: http://www.praerien-racing.com/bildegal ... p?album=71 der er flere bilder på : http://www.praerien-racing.com/bildegal ... p?album=71
turbo_fever Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 blir vel sikkeli fres i den no, når du får på dysen og turbo.. sattse på det ikke e nå snø han ronny har kobbla opp sprute hoss me, men e he ikke fått start. Null gnist. haurt om han kunne komma eller sendt mld om ka det kunne vare men ha ikke haurt nå.. Ka gidde du får ms'n din??
venbus Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 megasquirten sto på bilen når jeg kjøpte den fra ålesund. det var faktisk ronny som hadde hatt den bilen å montert på den rx7 turbo å sprut. jeg måtte montere ny turbo å whastegate osv nå dah. å så blir det mapping osv etter hvert... jeg kjøpte en ny megasquirt datasprut for 2900kr for ett halvår siden, men den solgte jeg til en nabo som skal bruke den på en e36 325. men den spruten var var snapp og snau dah. det blir vel oppsett på den å etter hvert..
turbo_fever Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Javel. Blir vel ikke så mye mapping om det blir snø?? Må få han til og komme å ta min å Kommer det snø først får den stå til nesste vår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå