Gunnar Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 greit nok at man ikke skal pisse på gata men HJELPE meg 10000 spenn for å gjøre det da!!!!!!!!!!!!!! Jeg er enig i at det er en drøy pris, emn grunnen til den er 10 000 er at det ikke skal lukte urin i hele byen, de som har fått en slik bot gjør neppe det igjen, og de som har lyst å gjøre det tenker seg nok om 2-3-4-5 ganger i forhold til om det var 500. jeg syntes det er greit at ikke folk bruker byen som en dass jeg, men syntes det er lov å bruke skjønn, dvs om noen pisser i en park langt utenfor byen er det en annen sak Det er ikke urinlukt det handler om. Det er sammenheng i bøter og straffer. Det er akkurat like på trynet som at man kan få mange tusen i bot for å kjøre 125km/t i 100-sona på E18 med midtdelere og autovern i øst og vest, når man får 3000-4000,- for å bli tatt med hasj og kniv, eller verre narkotiske stoffer, eventuelt slår noen til blods. Eller at man får verre straff for å legge en hundrelapp på en vanlig kopimaskin, enn hva man får om man voldtar noen. Dessuten lukter ikke andre byer urin selv om de ikke tar mer enn 1500,- for å pisse på gata. Hvis Tønsberg må ta 10k for å unngå urinlukt i hele byen sier vel det heller noe om Tønsbergsbefolkningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 hehe med "alt mulig rart" så var det ikke angrep på studenter eller noe sånt, har ikke så mye penger selv så var ikke sånn ment men de vil ikke ha folk som bare "henger" der om du skjønner hva jeg mener, er værtfall den forklaringa jeg fikk skal som sagt på ingen måte forsvare de, men er da andre steder det er free cover man kan gå, men dyrt er det egentlig uansett :\ Når det gjelder været klarer du aldri i verden å få meg til å bli enig med deg at det er greit i stavanger, har vært der 3 ganger bare med jobben, men hver gang var det kaldt som fa**, midt i juli med sol til og med var det kaldt pga vinden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 10.000,- for å pisse på gata koster det også. Sinnsykt.Og utesteder som TigerTiger tror de er kongene på sommeren, og tar 90,-/hode i cover, pluss dyr drikke. Betalte 180,- for meg og dama for å komme inn døra og for å få hørt litt musikk og kjøpt dyr øl! Synes det er helt på trynet.. Generelt sett veldig dyrt på byen i Tønsberg. Synes nok Stavanger er bedre sommerby. Mer folk, større by og derfor mye større utvalg av utesteder, billigere, etc. Samme bryggelivet. Men for all del, det er noe eget ved brygga på Tønsberg om sommeren. Flott sted. det er god butikk i å trene selskapsblæra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Flinke vi er til å holde oss til topic. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Flinke vi er til å holde oss til topic. hehe. Det er grenser for hvor lenge man kan diskutere slottsfjelltårnet og hvalfangststatuen! Når trådstarter har fått svar på det han/hun lurer på synes jeg det er fritt frem for ot-diskusjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Flinke vi er til å holde oss til topic. hehe. Det er grenser for hvor lenge man kan diskutere slottsfjelltårnet og hvalfangststatuen! Når trådstarter har fått svar på det han/hun lurer på synes jeg det er fritt frem for ot-diskusjoner.. enig her Gunnar....det er ofte at svaret på tråden melder seg fort, og resten vert kommentarar som kan gå både til høgre og venstre...det er då litt av greia med å halda folk i tråden/forum og... inn å kikke for å sjå om det er noko nytt "gøy". OT er ikkje bra dersom trådstartar slit me å kome gjennom alt "møkket" for å få svar. Opplever ikkje OT som eit problem her inne.....og dersom det er antydning...ja så kjem Erik E46 Einum og rydda opp med streng hand!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå