Gå til innhold

Batteri?

Aama_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Gamle batteriet mitt et dødt, da står selfølgelig et nytt et for tur, men noen som vet om et bra merke til en rimelig penge?? evt. hvor mye??

Du har jo kontakter på minst ett par bilverksteder, har du ikke? Kan du ikke få de til å ordne en GOOOOOD pris til deg da? PS: Er det ein bil Ove & co holder på med i Tomrefjorden? Bli bra ta der serru..... He potensiale t å bli en sver skyss na bil'n din. Ka ti du fer kjøre'n sjøl no da? Gi me ett tips når den e ferdi da, so kan vi ta nåkken feite bilde tå'n...

hehe:P fikk et sånt hankook batteri til 400,-:D er ikke så nøye med i begynnelsen..

håper på å få skli litt med den i slutten av oktober men får bare vente å se.. var den som ove & co sveiste på ja:P vært der ute å sett??? dyktige de der ass til å gå grunnkurs liksom...

Skal si i fra når den er ferdig så d blir noen brae bilder, stiller vel på å reise til våler og rudskogen nesteår og??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe stemmer ikke helt her - tapper du ned ett optima batteri helt for strøm, er det så å si ødelagt. Klarer du å sjokk-lade batteriet (for en kort periode), så klarer du - hvis du er heldig å få det oppe å gå igjen. Belive me, mange av forsvarets kjøretøy går med optima. Men ellers så er det krute gode batteri,varmt som kaldt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i deledisken på Biltema(Det er der vi fyller opp & selger batterier.) Og jeg kan anbefale våre batterier på det sterkeste. De vedlikeholdsfrie batteriene våre selger vi utrolig mye av, og får mye gode tilbakemeldinger, for eksempel angående levetiden som er veldig bra. Veldig rimlige også, og jeg tror ikke du får noe mer ut av batteriene som er dobbelt så dyre.

Du får forresten 2 års garanti på batterier opp til 99Ah hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...