Teekay1983 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Moderator-edit: Endret i innlegget slik at bildene vises. Forumhjelp: Høyreklikk bildet på den imageshack-sida du står på, velg Egenskaper og kopier adressen som vises der, ikke den i adresselinja på nettleseren din. Du kan ikke bruke Img-funksjonen på en nettside slik du gjorde, det kan kun brukes på et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Den var utolig pen. Hva heter felgene dine???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Vel, selger sa at det var BBS LM felger, men finner ingen BBS merker på felgene. Det bruker ofte å stå på senterkoppene, men jeg fikk senter kopper med BMW merke. Han sa også noe om at felgene var 1999 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 De ligner BBS Le Mans (LM), men er ikke helt like. Dersom det ikke står BBS et eneste sted på felgen så er det nok ikke det heller. Har du sjekket innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damien Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Veldig pen og clean bil. Om du vil sjekke om felgene virkelig er BBS, så ser du bakpå. BBS skal være støypt inn i felgen bak på en av ribbene eller rundt festeplanet en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Flott bil. Beklagar å skuffe deg, men selgar ha lurt deg. Det der er ingen BBS LM felg. Såpass kjenner eg den felgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Jepp har sjekket overalt på felgen uten å finne BBS merket, men eg tar det ikkje så tungt. Betalte 3600,- for alle 4 8,5x17 og da var de helt ok nylakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Bilen din er kjempe fin!! ser jo dønn strøken ut! felgene er fete uansett om det er bbs eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Jepp har sjekket overalt på felgen uten å finne BBS merket, men eg tar det ikkje så tungt. Betalte 3600,- for alle 4 8,5x17 og da var de helt ok nylakkert. De koster ca. 1600,-/stk hos GS, så det var vel ingen upris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 15, 2005 Forfatter Share Skrevet September 15, 2005 Den er vel ganske strøken sånn egentlig til å være så gammel. Det som finnest av rust er: Som dere ser på bildet så er det hull rett i gjennom bagasjeromsloket nede til høyre. Skal fixes ganske snart. På dørene på høyresiden nede i hjørnet er det overflaterust. Tror passasjerdøren har vært oppgjen lakkert siden det er masse bitte små bobler under dørhandtaket og lakken har begynt å flasse av oppi under dørhandtaket. Litt rust bak venstre støtdempertårn. Vet ikkje hvor alvorlig det, Håper det ikkje er gjennomrustet. Venstre framskjerm er gjennom rusten rett før skøyten i motorrommet. En rustboble over venstre hjulbue bak. Fixes før vinteren håper jeg. Men desse delene er jo heldigvis slikt som er lett å bytte dersom jeg finner en nogenlunde rustfri alpineweiss delebil. Ellers så er det ganske bra. Det er selfølgelig rust på klassiske plassene som skiltlys og takluke. Bilen kunne selfølgelig trengt en omlakkering siden det er flekket her og der med en litt hvitere farge, men det er egentlig ganske usynlig. Dersom dere nøye sammenligner m-tech fangerene med resten av bilen vil dere også her se litt fargeforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Så fin ut til å begynne å dra på åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 flott eksemplar frå svunnet tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå