Gå til innhold

Hva med min bil?

Teekay1983
 Share

Anbefalte innlegg

img07838ad.jpg

img07821ju.jpg

img07770bv.jpg

img07764pm.jpg

img07758ez.jpg

Moderator-edit: Endret i innlegget slik at bildene vises.

Forumhjelp:

Høyreklikk bildet på den imageshack-sida du står på, velg Egenskaper og kopier adressen som vises der, ikke den i adresselinja på nettleseren din. Du kan ikke bruke Img-funksjonen på en nettside slik du gjorde, det kan kun brukes på et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ganske strøken sånn egentlig til å være så gammel. Det som finnest av rust er:

Som dere ser på bildet så er det hull rett i gjennom bagasjeromsloket nede til høyre. Skal fixes ganske snart.

På dørene på høyresiden nede i hjørnet er det overflaterust. Tror passasjerdøren har vært oppgjen lakkert siden det er masse bitte små bobler under dørhandtaket og lakken har begynt å flasse av oppi under dørhandtaket.

Litt rust bak venstre støtdempertårn. Vet ikkje hvor alvorlig det, Håper det ikkje er gjennomrustet.

Venstre framskjerm er gjennom rusten rett før skøyten i motorrommet.

En rustboble over venstre hjulbue bak. Fixes før vinteren håper jeg.

Men desse delene er jo heldigvis slikt som er lett å bytte dersom jeg finner en nogenlunde rustfri alpineweiss delebil.

Ellers så er det ganske bra. Det er selfølgelig rust på klassiske plassene som skiltlys og takluke.

Bilen kunne selfølgelig trengt en omlakkering siden det er flekket her og der med en litt hvitere farge, men det er egentlig ganske usynlig. Dersom dere nøye sammenligner m-tech fangerene med resten av bilen vil dere også her se litt fargeforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...