Gunnar Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Ville ikke slite ut dekkene på sommerfelgene mine på Våler i helgen, siden de er rimelig myke og smelter når de blir litt varme, så jeg gikk til anskaffelse av et ekstra sett felger.. Sett 1: ACS-replikaene i 18x8.5" med 235/40-18" rundt om (de "gamle"): Sett 2: Og så da de "nye", banefelgene, i 18x8.5" foran og 18x10" bak: Hvilke er fetest? ACS eller Rondell? Like fete? .. jeg vet ihvertfall hvilke jeg holder en knapp på, men vil høre hva andre synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 ACS tykkjer eg. Rondell D58 har jo mangen no tildags. Tykkjer eg ser antydning til aggresiv kjøyring eg Gunnar? Flotte bilder. BTW: Korleis er 4-hjuls kontrollen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Bra bilder det der Gunnar syntes begge settene er fine jeg da! begge kler e34 meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Fetest: uten tvil Rondell'ene! ACS er mer klassiske, så ved neste dekkbytte bruk ASC til banebruk du, så har du fete felger ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 15, 2005 Share Skrevet September 15, 2005 Er enig med BART her. Er utfattelig fine begge 2 og passer 5-serien veldig bra. Blir nesten eit luksus problem å velge hvilke sko som skal være til hverdags og fest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Delte meninger her .. Var selv av den oppfatning at ACSene var de festeste felgene til E34 tidligere, og det var jo såklart derfor jeg kjøpte de. Rondellene er temmelig vanlige på E34, men må si jeg likte de godt på bilen allikevel. Designet på de føles mer i tid med designet på bilen. Men får se, den største forskjellen hos meg er nok som følge av at forandring fryder.. (bortsett fra når jeg må på med 16" om et par måneder...). Tykkjer eg ser antydning til aggresiv kjøyring eg Gunnar? Flotte bilder. Nåja.. det SER ut som det gikk fort selv om det egentlig gikk seint. Det er derfor Leifen og Anton er gode fotografer... Men ja, flotte bilder. Leifen har ihvertfall truffet blink.. Her er forresten et av 520i "offroad" edition: BTW: Korleis er 4-hjuls kontrollen din? Hva mener du? Hjulstillingene liksom? I forhold til senkingen du tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 ACS selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Synes Ac Schnitzer replicaene er finest..... men rondell felgene er ikke stygge de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 ACS er de som kler din bil best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 skaff deg 10" bak til AC-felgene og lakker alle hvite. det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Felger med fet bane er sinnsykt tøft, men ACS`ene kledde bilen din bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Vanskelig å si hvem av de som passet best faktisk..selv liker jo eg feit kant så.. Men det ble pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Falt for ACS jeg Hmmm...likte dem faktisk så godt at jeg kunne tenkt meg sånne selv på Compactn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Rondellene er ALTFOR vanlige, men kanten er rå. BMWer er råest med kant. Men ACS er klassikere, men er mer fæn av de med "huller" i eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Synes ACS felgene er penest ja. Rondell felgene er jo pene de og men litt for vanlige på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå