HenrikE30+ Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Rondell for min del!!! Men, så er jo jeg litt gammeldags da. BMW ER jo krysseker Forslag: "Hvis" bilen skal oppgraderes så lakkes den opp i en nydelig grønn-, rød- eller blåfarge. I samme slengen får du rettet opp felgene. Etter det sender du dem til meg for høyglanspolering og lakking av senteret. Hvilken farge? GULL selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 16, 2005 Forfatter Share Skrevet September 16, 2005 Rondell for min del!!!Men, så er jo jeg litt gammeldags da. BMW ER jo krysseker Mye mer sportslig preg over Rondellene enn ACSene ja.. Forslag: "Hvis" bilen skal oppgraderes så lakkes den opp i en nydelig grønn-, rød- eller blåfarge. I samme slengen får du rettet opp felgene. Etter det sender du dem til meg for høyglanspolering og lakking av senteret. Hvilken farge? GULL selvfølgelig Hehe. Med mindre det blir noe av prosjektet vi har snakket om blir den neppe omlakkert.. har jo under 2 år igjen av skolen nå - og det var jo skolegangen den var ment å vare.. Det ser den ut til å duge for, i tillegg til at det nok er noen tusenlapper igjen i den etterpå også. Kantene på felgene er ikke pene på kloss hold, men felgene er faktisk utrolig rette. Bilen rister knapt i det hele tatt nå, i motsetning til med ACSene og vinterfelgene. Skjønner det ikke helt, for begge de to andre settene er balansert opp og i mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Flotte begge setta Gunnar, så du seier ...det er ofte forandringen som fryder mest! Held ein liten knapp på dei nye eg...KANT+ BMW=SANT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 5-serie BMW skal ha stor kant.. Og 10" felg bak blir det bra kant av.. Så jeg går for de breieste.. Uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet September 16, 2005 Share Skrevet September 16, 2005 Holder ein knapp på rondellen eg og, var ein hellt anna bil med dei på.Var stein tøff med dei.Men det er min meining.Smaken er som baken, delt i to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 tøffe begge settene, men som flere andre har sagt før meg, bare kaster meg på lasset. Kant er tøffest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Jeg ska ikke kaste meg på lasset,enda jeg har faktisk rondell sjøl... syns de er i kjedligste laget jeg,men self utrolig heftig med kan t men setter knappen på de andre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Ingen felger til salgs da Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 bmwdude_1, vet ikke helt. Tror egentlig jeg beholder begge 18" settene en stund, men vi får se. Legger nok ut annonse på kjøp & salg om jeg skal selge noen av de. Har et sett med 16" dekk til salgs though.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Ikke før å ødelegge tråden!! Hvis noen vet om 17" til e34...si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå