Ettertenning Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ettertenning:hørtes ut som en bra deal..tenke hardt på det.. Send meg en mail. georg@hayaudio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Endre Tørnby Skrevet: Fre Sep 30, 2005 11:51 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- nohr skrev: Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet.. Cd-spiller i den vanlige plassen... Foran dørene? Nede ved beina? Jeg tenker selv på å bygge inn høytalere foran i min 518. Men det er ikke høytalere der orginalt, så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det. HÆ!!! Du har IKKE høyttalere der orginalt? jeg nekter å tru at BMW lagde to karroserier.. ett med og ett uten høyttalerer foran. det er klart faen att du har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Da må jeg leite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 nå Endre? har du funnet noen høyttalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Bilen står hos pappas fetter, så jeg har ikke fått sette etter enda. Jeg får den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 må nesten ha 6*9 ettersom hullene er der,blir kanskje mye ekstra jobb å tette hullene,,,blir å sette røret x antall cm fra seteryggen så lufta har noe plass å gå Jeg har 6*9 bak og bruker de bare som lyd til de "bak". Har skruvd ned bak i forhold til foran, så foran høre jeg bare fronthøytalerene. og de som sitter bak hører 6*9. Før var det bare frontsett jeg brukte og da vart det nesten bare donk donk for de som satt baki. (har 2sub'er) Bilen brukes nå som fest bil, så lyd må man ha til alle mann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Planen er en 12" i bagasjerommet,6*9 i hattehyllene høytalere fremme foran dørene og diskanter på dashbordet..Cd-spiller i den vanlige plassen... Foran dørene? Nede ved beina? Jeg tenker selv på å bygge inn høytalere foran i min 518. Men det er ikke høytalere der orginalt, så jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre det. Hvis det ligger høyttalere i front i bilen din (E28?), så ligger de foran dørene i sparkepanelet. De er org ca 3X6" tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ok. Takk. Sitter de lett tilgjengelig så de kan byttes? Eller må jeg plukke fra hverandre hele bilen innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 17, 2005 Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er ikkje spesielt vanskelig og skifte høytalerene ved sparkepanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 har alle allerede hul til 6*9 der men tenkte å legge bassrefleks rør mellom de to opp i hattehylla..Synes nesten jeg burde ha både 6*9 og frontsett.. men har lurt på å legge bassrefleks røret inn i sete ryggen men trur det blir for tett.. Hele innerdelen av bagasjerommet blir basskasse uansett Jeg har to stk bassreflex-rør mellom mine to 6*9" og det funker faktisk ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Begynner å se seriøst på bilen nå snart.. Dimmer 3jan,så da har jeg god tid etter det å se på både motor og lyd=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Du må oppdatere med bilder. Det er spennende og se hva du får til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Endre?? funnet plass til høytalere ennå?? skulle være rart om de ikke var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ja. Her er jeg. Joda. Høytalerne er der nok. Jeg tror dere. Men min fars somlete fetter har enda ikke fiksa bilen så jeg får den. Haster ikke onkli enda heller siden jeg ikke får lappen før neste jul. Men jeg venter på bilen så jeg kan fikse anlegg og "shine" den opp så den er i bra stand til jeg skal begynne å bruke den ordentlig. (får lappen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå