bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Er det noe poeng til å bytte olje og ikke oljefilter. Har ikke oljefilter å må egentli bytte idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 det går bra og bytte olje uten og bytte filter. vist du skifter filte 2 ver gang er det vel greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 Ok! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Har du sjekket om de har oljefilter på Mekonomen ved Shell'en? De har vel åpent enda... jeg ville uansett skiftet filteret samtidlig egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Ville heller ventet til du får tak i filter. Lite vits å bytte olje uten å bytte filter mener nå jeg. Da vil det komme dritt i olja helt fra dag 1, så du reduserer nok levetiden på olja. Ta deg en tur på bensinstasjon og se om de har filter til deg (tvilsomt), evt. så har Biltema åpent fortsatt. Heller Biltema-filter enn gammelt filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Torshov har vel også. Kunne ikke se noen forskjell på filteret jeg fikk hos bmw og det jeg fikk der. Stod forresten Champion på det jeg kjøpte hos bmw. Biltema hadde ikke til m42 merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 Lite med Bil tema og Mekonomen her jeg bor... Shell hadde ikke...må nokk bare vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Om du venter et par dager med å bytte olje har det jo fint lite å bety... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 Var bare at oljemengden va på min å jeg skal kjøre 40 mil i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Lite med Bil tema og Mekonomen her jeg bor...Shell hadde ikke...må nokk bare vente.... Mekonomen ligger jo rett ved Shell'en! Og kjører du til Trondheim har du jo mer å velge mellom, som Biltema, BilXtra osv. De der har vel også enda åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Var bare at oljemengden va på min å jeg skal kjøre 40 mil i morgen. Så fyll på en skvett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 jo men ingen her som selger castrol som er åpent... Ikke mekonom ved shell her... Tr.heim er 35 mil unna....skal dit i morgen men da har jeg ingen plass til å bytte....Venter ett par dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 jo men ingen her som selger castrol som er åpent...Ikke mekonom ved shell her... Tr.heim er 35 mil unna....skal dit i morgen men da har jeg ingen plass til å bytte....Venter ett par dager til Viss du ikke ser Mekonomen som ligger ved Shell'en tror jeg jamme du er blind De har iallefall brukt å hatt Castrol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 17, 2005 Forfatter Share Skrevet September 17, 2005 ja på stjørdal ja men er ikke der nå... Hvor på stjørdal er det mulighet til å få skifte olje da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Det vet jeg desverre ikke. Bruker selv å skifte olje der fattern jobber, så er ikke så kjent med andre slike plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå